Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet

al3x

Anbefalte innlegg

Hehe, skjer ikke så mye her :P

Jeg klarer ikke helt å få ræva i gir og lakkere ferdig delene til støtfangeren. Må skjerpe meg!

Sommerdekka kommer på i morra, satser jeg på, tror jeg utsetter kjøp av nye felger litt (med mindre jeg får et bra tilbud på de jeg har :)).

Har stemt i den tråden forresten ;) Stemte på Dotz Mugello jeg, men nr 5 haddde gjort seg å hvis du vil ha sorte felger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Næmmen Alex da! :P få ræva ut av sofaen å gjør noe :D hehe :D

Det er bra du har stemt, men jeg vet ikke helt synes du jeg burde lakkere helte bilen til en annen farge elr skal jeg beholde rødfargen og ta noen tøffe lakkeringer på rødfargen? :S

Vanskelig å si, rød bil er ganske stilig det å. Skiller seg litt ut :)

Vent til lakken som er på bilen nå er full av riper, hakk etc. og ser helt jævlig ut, DA kan du lakkere om :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si, rød bil er ganske stilig det å. Skiller seg litt ut :)

Vent til lakken som er på bilen nå er full av riper, hakk etc. og ser helt jævlig ut, DA kan du lakkere om :P hehe

hehe men det er godt å høre :D hehe...

tenkte meg noe lignende detta, bare Airbrush kunst fra midten og bak :D

vector5.jpg

Audi A4 1.6 - 1995.

Audi A4 1,8TSQ - 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, leste at du jobber på dolly! der jobbet eg i 4-5 måneder i fjord. jævligste jobben eg har vært borti. hadde en sjef som aldri satt opp nok folk, så vi var alltid for få og stressnivået gikk gjennom taket hver gang!

glad eg har kommet meg i lære no, taklet ikke d der! fint me litt gratis :pepsi: og pizza, men d e det minste en bør få for å jobbe der :P

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, leste at du jobber på dolly! der jobbet eg i 4-5 måneder i fjord. jævligste jobben eg har vært borti. hadde en sjef som aldri satt opp nok folk, så vi var alltid for få og stressnivået gikk gjennom taket hver gang!

glad eg har kommet meg i lære no, taklet ikke d der! fint me litt gratis :pepsi: og pizza, men d e det minste en bør få for å jobbe der :P

Hehe, ja. Er ganske likt i Lillestrøm nå om dagen, jobba på søndag og da var vi 2 på jobb. Ei kokk og jeg som er sjåfør. Måtte stenge for kjøringer og jeg tok rollen som servitør med full restaurant. Flotte saker!!

Glad det bare er jobb nr 2, hadde ikke klart å jobbet der hver dag ass. Lefdal er en del bedre å jobbe hos sånn sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah. eg hadde to episoder der eg klikket helt. stengte hele dritten og meldte oss tom for bunner! hadde sikkert 20 pizzaer som sku ut, en full turistbuss der alle sku ha mat og 2 folk på jobb!

blir faktisk stresset bare av å tenke på det!

har fått sympati for alle innen matbransjen etter de torturmånedene der. så no e eg veldig tålmodig med alle utesteder o.l :) hehe

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Er helt kaos når ikke folk møter på jobb, måtte ned og hjelpe til i dag, mangla kokk og sjåfør.

At Dolly går rundt i det hele tatt er ganske utrolig når man opplever hvor mye kaos det er bak kulissene :P

Men men, når man får 130kr timen på kvelder og 140kr timen i helgene for å kjøre pizza skal jeg nok klare å holde ut litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau.. godt betalt. forstår det om du bare er sjåfør.. vi måtte være alt mulig. kokk, servitør og sjåfør! yeey :P

menmen, skal finne meg en truckfører jobb eller noe sånt til å ha noen av dagene når eg e hjemme. blir litt for mye dødtid for tiden

lenge til du får på grøftelysene? det blir hissig! :D

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt alt mulig mann selv, men i hovedsak sjåfør hvis det er nok folk på jobb :P

Vet ikke helt når grøftelysa mine kommer, lol. Jeg ringte og bestilte dem fra Quattroco den 27. mars (mener jeg å huske), og da sa han rundt 3 uker. Sååååå hvis alt går som det skal, burde jeg ha de neste uke, eller uka etter der igjen.

Får kanskje ringe og purre snart. Gleder meg villt til jeg får dem, må kjøpe et xenon kit til de å :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider