al3x Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Fått litt dilla ja, hehe :) Når S4 fangeren er komplett vet jeg ikke helt hva mer jeg skal gjøre med bilen utvendig. Skal lakkere skideskjørta og kjøpe sota sideblinklys, men det er alt egentlig. Lyst til å gjøre en del innvendig, bygge om bagasjerommet med ny stereo, RS4 eller S4 stoler (front og bak), S4 ratt og trekke om A, B og C-stolpene og taktrekket (nå er de grå, vil ha de i sort). Eller kanskje jeg bare skal selge hele greia... :wonder: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 skal du på treffet til follo lokallag 27april eller ?? blir sikkert Sverige tur etter treffet Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 skal du på treffet til follo lokallag 27april eller ?? blir sikkert Sverige tur etter treffet Hm...skal eeegentlig jobbe da, men kan jo alltids droppe det :) Fant ikke på VACN forumet, har du link? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Haha følte bare for å si at jeg også arbeider på Dolly som sjofør, artig å høre at det er flere som er det;) Dolly har nok betalt mesteparten av det som er gjort med bilen min i allefall:roll: Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Haha følte bare for å si at jeg også arbeider på Dolly som sjofør, artig å høre at det er flere som er det;)Dolly har nok betalt mesteparten av det som er gjort med bilen min i allefall:roll: Hehe :D Sånn skal det være! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 her er linken :) Die Aller Vaerste's Vårmønstring 2008 - Medlemsforum trur det blir en del folk i år Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 her er linken :) Die Aller Vaerste's Vårmønstring 2008 - Medlemsforum trur det blir en del folk i år Vi får se hva det blir til. Jeg skal i alle fall på hovedtreffet på Vålerbanen :) Drar med meg brunerune og vx2go, så du får ta turen dit :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 hehe, da skal alex strippe. det har han lovet meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 hehe, da skal alex strippe. det har han lovet meg! Vel..hvis du spør pent så kanskje vi får til noe Rune <3 Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 å så var dere to turtelduer igang igjen :) ja jeg må vel til våler i år tenker jeg dog en lang tur hehe Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 å så var dere to turtelduer igang igjen :) ja jeg må vel til våler i år tenker jeg dog en lang tur hehe Føler du deg utelatt _eSOo_? Bli med til Våler så skal vi få deg inn i varmen ^_^ Se på det som en road trip, Rune skal jo kjøre helt fra Stavanger og opp :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Jeg har jo faktisk kjørt helt til Nittedal for mindre.. og Alex backa ut, samme gjorde han i januar når jeg var i Lillestrøm. Så Våler blir siste sjangs nå Alex -ellers slår jeg opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Jeg har jo faktisk kjørt helt til Nittedal for mindre.. og Alex backa ut, samme gjorde han i januar når jeg var i Lillestrøm. Så Våler blir siste sjangs nå Alex -ellers slår jeg opp! Tss, første gangen var det du som svikta! Sist gang var det jeg som sovna :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Fa*n går det an å sovne fra en fest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg