DynaCore Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 hehe.. Joda, men det koster. Bruk heller pengene dine på ny motor;) Eller trim...hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 hehe.. Joda, men det koster. Bruk heller pengene dine på ny motor;) Eller trim...hehe. Hehe, har gitt opp planene om mer hester :P Blir ikke mer enn ny eksos her tror jeg. Alt annet er for omfattende og for dyrt. Kanskje jeg gjør noe når jeg får fullt bruksfradrag på bilen, den har bare vært i Norge siden 99, så det skjer tidligst i 2009. Gidder ikke betale mer enn jeg må til staten :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Hehe. Det skjønner jeg VELDIG godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Hehe. Det skjønner jeg VELDIG godt! ;) Regner med at du ikke vil betale for de ekstra hestene dine, det kommer til å svi =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 ;) Regner med at du ikke vil betale for de ekstra hestene dine, det kommer til å svi =/ Jepp, men så har jo bilen min vært i landet siden 96 og da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Jepp, men så har jo bilen min vært i landet siden 96 og da;) Å ja, da er det ikke noe stress =) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Å ja, da er det ikke noe stress =) Stresset er å få den eksosgodkjent :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Stresset er å få den eksosgodkjent :) Er vel kanskje ikke så lett det med den motoren hans nei.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Er vel kanskje ikke så lett det med den motoren hans nei.. Joda,vi har løsninger på det vettu;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Er vel kanskje ikke så lett det med den motoren hans nei.. Problemet er at det finne særdeles lite med papirer på avgasser og eksosmålinger med 1.8T og noe særlig over 225hk. Noe som MÅ foreligge ved godkjenning av effekt. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Kan jo godkjenne den med 225 hk i vognkortet da? Om alle delene er på bilen, bare trykket som er variabelt så er vel alt ok?:tannløs: Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Kan jo godkjenne den med 225 hk i vognkortet da? Om alle delene er på bilen, bare trykket som er variabelt så er vel alt ok?:tannløs: Inget problem;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Har sett litt på nye felger nå. Er egentlig ute etter noen med sort senter og polert kant, men er ikke sååå mye å velge mellom. De jeg har funnet som jeg liker er: TSW Kyalami: http://www.felgimport.no/inc/getprodimg.asp?x=0&y=0&mode=0&ID=/Felger/TSW/Kyalami_chrome.jpg Evt. samme felgene i sølv: http://www.felgimport.no/inc/getprodimg.asp?x=0&y=0&mode=0&ID=/Felger/TSW/Kyalami_hypersilver.jpg Noen SMC felger: http://www.felgimport.no/inc/getprodimg.asp?x=0&y=0&mode=0&ID=/Felger/SMC/SMC%20D.jpg ASA DD1 (og så bare få pulverlakkert sentrum av felgen i sort): http://www.sharif.no/archive/11/products/DD1.jpg Wolfrace Yakuza: http://www.southwestmotorsport.com/AsiaTec_yakuza_B.jpg Så også bilde av noen sorte ASA felger et sted, men jeg finner ikke igjen bildet =/ Noen som har noen andre forslag, helst felger med sort senter og litt kant. Vet ikke helt om chrome passer på bilen egentlig. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Tror de her hadde passa på bilen din, ikke så bling bling.. Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Mhm, lurte litt på de jeg å. Får se om jeg klarer å satt på noen av de felgene på bilen i Photoshop Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg