al3x Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Fa*n går det an å sovne fra en fest! Null stress ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Fått fiksa leds til skiltbelysningen alex? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Fått fiksa leds til skiltbelysningen alex? ;) Naj :) Jeg har ikke fått tid til å pusle noe mer med det. Venstre skiltlys (sett bakfra) lyser så vidt i forhold til det høyre. Har testet begge LED pærene på den høyre kontaken, og de lyser like sterkt der.. Hm...skeptisk, kan ikke huske at de vanlige halogen pærene lyste forskjellig fra høyre til venstre :S Og hvis det var til deg du mente så send meg en melding og minn meg på det på mandagen så skal jeg dra ned å kjøpe et sett til deg :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Hehe, tenkte på oss begge;) Sender deg en melding på mandag jeg. Skjekk motstanden på høyre kontakten. Multimeter fikser biffen. Sett om det er noe korrosjon på kontakt pinnene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Ikke glem meg Al3x!;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Hehe, det er litt merkelig det der, al3x. På mine led-lys så lyser det sterkere på høyresiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Er masse korrosjon på holderene :) Men skrapet vekk en del slik at bart metall synes. Tror nok jeg må få målt spenningen og se om det er noen forskjell. For pærene er i allefall i orden, er bare det venstre lyset som er så svakt :( Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Føler du deg utelatt _eSOo_? Bli med til Våler så skal vi få deg inn i varmen ^_^ Se på det som en road trip, Rune skal jo kjøre helt fra Stavanger og opp :P hehe nja gjør vel det :notin: jada da er det bestemt at det blir tur til våler :pray Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 hehe nja gjør vel det :notin: jada da er det bestemt at det blir tur til våler :pray Hehe, det er bra :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 det er forskjell på lysstyrken på litt billigere led. for de er ikke sotert etter farge! nå vet ikke jeg prisklassen på dine led men. Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Dette er led pærer fra Höen, kjent for å være noe av det beste som finnes. Og det er ikke forskjellen på lysstyrken på pærene. De lyser like sterkt, det er derimot den venstre skiltlys kontakten/holderen som lyser mye svakere enn den høyre av en eller annen grunn. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 høres litt snodig ut .... du kan jo legge ledninger fra naboskiltlyset hvis du ikke finner ut av det :) sjekket jordinga på skiltlyset? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Ringt han kameraten din med pærene i dag Al3x? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 høres litt snodig ut .... du kan jo legge ledninger fra naboskiltlyset hvis du ikke finner ut av det :) sjekket jordinga på skiltlyset? Jeg må prøve å få demontert hele sokkelen, rense den ordentlig for korrosjon og måle spenningen. Må bare få lånt multimeter av en kompis først. Men er så rart at de vanlige halogenpærene lyste like sterkt :S LED pærene skal jo ikke trekke like mye strøm som de gamle, så sånn sett burde det ikke vært noe problem. Ringt han kameraten din med pærene i dag Al3x? Nei, beklager. Har vært på jobb mesteparten av dagen i dag (fortsatt en halvtime igjen). Skal ringe han i morra etter jobb jeg :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Den er grei sjef;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg