Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

Status: International Dispatch

 

Your item left the United States from LOS ANGELES at 9:09 PM on May 23, 2008. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.

 

 

Tåkelysene ^_^

 

Er dette de originale tåkelysene til faceliften? Hvordan får du de til å passe inn i så fall?

( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998

(x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000

(x) Opel Corsa 1.2 City 2001

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er dette de originale tåkelysene til faceliften? Hvordan får du de til å passe inn i så fall?

De jeg har bestilt er orginale S4 pre-facelift tåkelys. Så de går rett inn :)

 

1999 utgaven av S4'n har to forskjellige tåkelys, pre-facelift (de ovale) og facelift (de runde), som forsåvidt er de samme som A4 facelift har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å tester litt med bruk av E85 på bilen om dagen. Kjører med en 60/40 blanding av 95 blyfri og E85 nå. Merker ikke noe til at bilen går dårligere. Motoren drar muligens litt jevnere nå enn med kun 95, men det kan bare være noe jeg innbiller meg :P

 

Har ikke rukket å kjøre nok til å registrere om det er noen forskjell på forbruket eller ei.

 

Det funker iallefall :) Neste tank blir 50/50 blanding, prøve å fylle halv tank med 92 og halv tank med E85, så får man jo omtrent en blanding på 98 oktan, bare billigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å tester litt med bruk av E85 på bilen om dagen. Kjører med en 60/40 blanding av 95 blyfri og E85 nå. Merker ikke noe til at bilen går dårligere. Motoren drar muligens litt jevnere nå enn med kun 95, men det kan bare være noe jeg innbiller meg :P

 

Har ikke rukket å kjøre nok til å registrere om det er noen forskjell på forbruket eller ei.

 

Det funker iallefall :) Neste tank blir 50/50 blanding, prøve å fylle halv tank med 92 og halv tank med E85, så får man jo omtrent en blanding på 98 oktan, bare billigere :)

Hvis du fyller for mye, kan du riskere at motoren ikke får nok drivstoff og går magert :)

 

Kan være kjekt å ha i bakhodet. Med 100% E85 skal du jo ha rundt 30% med drivstoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fyller for mye, kan du riskere at motoren ikke får nok drivstoff og går magert :)

 

Kan være kjekt å ha i bakhodet. Med 100% E85 skal du jo ha rundt 30% med drivstoff.

Yup, jeg har fått med meg dette :)

 

Men da er det ikke verre enn at man etterfyller litt vanlig bensin igjen =)

 

Leste på etanol.nu at 50/50 var en optimal blanding på innsprøytningsmotorer, men jeg har jo lest at den blandingen varierer fra bil til bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bytte førersetet mitt i dag, det jeg har er det fucka understell på, er som en gyngestol :S

 

Uansett, tar ut gamle setet og kommer tilfeldigvis borti skumgummien som er under gulvteppet. Det var KLISS vått. Så jeg begynner å løfte det opp og det renner vann vett :(

"NEEEEI tenker jeg, ikke enda mer vann!"

 

Var jo svømmebasseng der i vinter etter et verksted hadde rota til noen pakninger... Men da fikk jeg sugd ut så mye som gikk an og trodde det var tørt.

 

Så da var det bare å låne vannsuger (sånn støvsuger som tåler vann) av naboen og suge ut det jeg kunne fra skumgummien, fikk ut et par liter og nå står det bare å tørker før jeg setter sammen igjen i morra og setter inn nye setet.

 

Så nedtur :(

 

Positive delen er jo at jeg lærte hvordan jeg demonterer halve interiøret da :) hehe

 

Edit: Venter fortsatt på lyktene, tåkelysa ligger hos Tollen nå, de har hatt dem siden den 27.

 

Lyktene fra Carparts-online.de er forhåpentligvis snart på vei å, fikk beskjed om at de blir sendt så fort som mulig i dag etter å ha mast på dem i 1 uke. Treige tyskere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Been there, done that! Bra du fikk fiksa det da, måtte ligge med håndklær jeg, det var noe drit.

 

Ikke lenge igjen til Våler nå Alex, gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår