al3x Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Bare den sorte delen av bilen som blir dekka av snø (= Hehehe, det skal jeg gjøre vett! :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Good :D Bilen min har stått ute i en uke nå.. dakar :( Nå skal den inn i garasje med varmevifte :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Nå er baklyktene montert, alt funka bra, trenger bare noke pærer :P Er det normalt med bare ett tåkelys bak, siden den ene siden er "blokkert"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Ja, det er nok normalt, sånn er det orginalt på min Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Nå er baklyktene montert, alt funka bra, trenger bare noke pærer :P Er det normalt med bare ett tåkelys bak, siden den ene siden er "blokkert"? mhm, på pre facelift er det normalt :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Skjer ikke noe voldsomt akkurat. Sliter litt med konsentrasjonen når jeg først starter :P Tåkelysa er ferdig tilpassa for xenon pærer, så må bare få montert dem. Meen når man jobber og går på skole hele uka og må kjøre 15min for å ha en garasje å stå i så går det fort i glemmeboka =/ Hvordan fikk du til xenon i grøftelysa?:) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Hehe, bare "litt". Har ikke orka å fikse det. Idiotiske opphenget fra Supersprint som fulgte med potta tåler ikke vekten av potta den er laget for :S Så den blir hengende skjevt... Fikser det før VACN @ Rudskogen :) 2009-treffet du sikter til da eller? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 2009-treffet du sikter til da eller? ;) Se på datoen det ble skrevet du lillegutt :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Hvordan fikk du til xenon i grøftelysa?:) Kappet av den greia som stakk ut og utvidet hullet litt slik at jeg fikk tredd kablene igjennom. Så fjernet jeg to av de fire ledningene som går gjennom gummipakningen og tettet med silikon. Og så kobler jeg bare strøm fra bilen rett på ballasten til xenon pæra. Selve pæra sitter ganske godt når man strammer ledningene, men tror jeg skal legge litt dobbeltsidig teip under eller et par små dråper lim for å holde den ordentlig fast :) Kan ta å slenge opp noen bilder hvis du ikke skjønte det :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Kappet av den greia som stakk ut og utvidet hullet litt slik at jeg fikk tredd kablene igjennom. Så fjernet jeg to av de fire ledningene som går gjennom gummipakningen og tettet med silikon. Og så kobler jeg bare strøm fra bilen rett på ballasten til xenon pæra. Selve pæra sitter ganske godt når man strammer ledningene, men tror jeg skal legge litt dobbeltsidig teip under eller et par små dråper lim for å holde den ordentlig fast :) Kan ta å slenge opp noen bilder hvis du ikke skjønte det :P Nice!! Tror jeg skjønte det! Men bilder er alltidt kjekt!:) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Se på datoen det ble skrevet du lillegutt :) Ja, var jo det jeg mente. Lillegutt. Eksosen er vel enda ikke rett -eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Ja, var jo det jeg mente. Lillegutt. Eksosen er vel enda ikke rett -eller hva? Er fin den nå. Gjorde det ikke før 08 treffet, ettersom det aldri ble noen tur. Men har fiksa det nå. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Få se få se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 fant en "tøff" tråd her som du kan utnytte alex! http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/10-lystgass-i-1-6-liter.html Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Haha.. hissig med 150 hesters motor, da en tredjedel av hestene er lystgass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg