Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet

al3x

Anbefalte innlegg

• Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjer ikke noe voldsomt akkurat. Sliter litt med konsentrasjonen når jeg først starter :P Tåkelysa er ferdig tilpassa for xenon pærer, så må bare få montert dem.

Meen når man jobber og går på skole hele uka og må kjøre 15min for å ha en garasje å stå i så går det fort i glemmeboka =/

Hvordan fikk du til xenon i grøftelysa?:)

xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Hehe, bare "litt". Har ikke orka å fikse det. Idiotiske opphenget fra Supersprint som fulgte med potta tåler ikke vekten av potta den er laget for :S Så den blir hengende skjevt...

Fikser det før VACN @ Rudskogen :)

2009-treffet du sikter til da eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du til xenon i grøftelysa?:)

Kappet av den greia som stakk ut og utvidet hullet litt slik at jeg fikk tredd kablene igjennom. Så fjernet jeg to av de fire ledningene som går gjennom gummipakningen og tettet med silikon. Og så kobler jeg bare strøm fra bilen rett på ballasten til xenon pæra.

Selve pæra sitter ganske godt når man strammer ledningene, men tror jeg skal legge litt dobbeltsidig teip under eller et par små dråper lim for å holde den ordentlig fast :)

Kan ta å slenge opp noen bilder hvis du ikke skjønte det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kappet av den greia som stakk ut og utvidet hullet litt slik at jeg fikk tredd kablene igjennom. Så fjernet jeg to av de fire ledningene som går gjennom gummipakningen og tettet med silikon. Og så kobler jeg bare strøm fra bilen rett på ballasten til xenon pæra.

Selve pæra sitter ganske godt når man strammer ledningene, men tror jeg skal legge litt dobbeltsidig teip under eller et par små dråper lim for å holde den ordentlig fast :)

Kan ta å slenge opp noen bilder hvis du ikke skjønte det :P

Nice!! Tror jeg skjønte det! Men bilder er alltidt kjekt!:)

xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider