Atlinho Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Kjøpte de fra USA, gjennom OEMPl.us Det er hyggelig å høre :D Var det da komplett pakke med deksler, tåkelys og kontakter? Ser ikke ut til at de har tåkelys til A4 på OEMPl.us lenger.. Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Var det da komplett pakke med deksler, tåkelys og kontakter? Ser ikke ut til at de har tåkelys til A4 på OEMPl.us lenger.. Kun lyktene. Sendte dem en mail og spurte jeg bare. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Dagens lille mod: (Se bort i fra at bilen ikke har blitt vasket :angelsmili: ) Og så bilde av S4 grillen i dagslys, glemte helt det sist: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 nice mod ;) men den så ekstremt skitten ut, spesielt lyktene :op: Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 nice mod ;) men den så ekstremt skitten ut, spesielt lyktene :op: Den ER ekstremt skitten :op: Men jeg gidder ikke vaske når det er vått på veiene, da er den ren helt til jeg begynner å kjøre.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Den ER ekstremt skitten :op: Men jeg gidder ikke vaske når det er vått på veiene, da er den ren helt til jeg begynner å kjøre.. Viktig å få av møkk en gang i blant forde da :op: Også gir det litt mer godfeelinga og kjøre også når bilen er nyvasket;) Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Nice:d d var gutten sin;) er det bare meg eler så ringene skjeiv ut? :op: Mangler bare sorte facelift eller devil eyes så blir det knall:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 og så må du få på spyler lokket:) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Nice:d d var gutten sin;) er det bare meg eler så ringene skjeiv ut? :op: Mangler bare sorte facelift eller devil eyes så blir det knall:D Stusset på det samme selv, men så tenkte jeg at det sikkert hadde noe med hvordan bildet var tatt :op: Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 de er rette iforhold til gutten :D nice mod alex .... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Nice:d d var gutten sin;) er det bare meg eler så ringene skjeiv ut? :op: Stusset på det samme selv, men så tenkte jeg at det sikkert hadde noe med hvordan bildet var tatt :op: Det er én jævla milimeter feil på venstre siden i forhold til høyresiden av ringene. Arg! Men jeg gir faen, det synes bare så vidt. Den teipen som var på festet seg med en gang, var ikke snakk om å få det løs. Kan hende jeg fikser det senere :) og så må du få på spyler lokket:) Det ligger klart, må bare feste det. Mangler bare sorte facelift eller devil eyes så blir det knall:D Tja, får se om jeg gidder å bytte lykter. Blir i så fall US lyktene med sort film på. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Duh, jeg så en gammel salgstråd fra deg på VWAUDI-CLUB. Har du faceliftlyktene enda? Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Duh, jeg så en gammel salgstråd fra deg på VWAUDI-CLUB.Har du faceliftlyktene enda? Nei, de er borte for lenge siden dessverre. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Søren og. Skulle hatt et par. :) De som står på den jeg henta ser ikke ut! Designeren skulle hatt deng! :P Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Change in plans! Så da selges frontlyktene og sideblinklysa jeg har til overs! Sorte angel eyes og sideblinklys til salgs! Til dere tre som vet hva jeg skal sette på i stedet, tyst på er! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg