al3x Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 ENDELIG var sommerdekka på! Tatt meg nesten en uke med "intens" fikling for å få justert gewinde bak ned, flott når skivene har rusta fast! Så kommer noen bilder av sånn bilen står nå litt senere, må skru høyden enda litt ned, 4cm igjen å gå på nå. Det er for mye. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Steike, de har stått bra fast da. Hva gjorde du for å få de løs? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Steike, de har stått bra fast da. Hva gjorde du for å få de løs? Kjøpte fjærklemmer, klemte sammen fjæra så skåla den satt i gikk løst rundt. Sånn at jeg fikk fjernet evt. spenn fra justeringsskivene. Så tok jeg en liten metallbit og satt i disse hakkene på skiva, tok en liten slegge og slo til skiva løsnet :op: Satt så inni helvete godt fast! Hadde på fett på de gjengene skivene sitter i nå og rengjorde alle gjengene, så håper det blir lettere neste gang :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Haha, vurderer å kjøpe rustfritt med en gang jeg altså, på evt neste bil. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Haha, vurderer å kjøpe rustfritt med en gang jeg altså, på evt neste bil. Blir rustfritt på neste bilen ja! Eller luft :D Jeg dreit meg ut nå da, gikk an å skru lavere på bakdemperene enn foran, så nå er bilen ca 1.5cm for høy foran, jeg har vel noen mm til å hente foran. Så må ta den opp litt til bak i morra, og prøve å finne noen senkeskåler til fronten :) Fikk ikke tatt noen ordentlige bilder da mørket plutselig dukket opp. Skulle gjerne hatt samme høyden foran, trenger den ene cm ekstra merker jeg (usikker på hvordan det blir å svinge da men :D). Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Blir en raser på skru dempere du nå alex :):) Blir bra å se bilde i lyse.. hehe Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Blir en raser på skru dempere du nå alex :):) Blir bra å se bilde i lyse.. hehe Hehe, blir sliten i armen av å skru disse skivene opp og ned ørten ganger! :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Haha, kjenner til det der. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 hehe, c der ja:) skikkelig hengerumpe:op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 hehe, c der ja:) skikkelig hengerumpe:op: Det skal rettes på :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Hadde lite møte med Sandmo og _eSOo_ her om dagen, så her kommer et lite bilde fra den dagen :) Skal ut og knipse flere til uka tenkte jeg, må bare gi bilen en ordentlig vår rengjøring :D Det ligger litt flere bilder her, også av Sandmo og _eSOo_ sine biler: Link Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 (endret) Siste ting på listen over mods er facelift look instrumentpanel :) Kjøpte og monterte 7 hvite led pærer før jeg fjernet rødfargen fra skivene på instrumentpanelet. Brukte P120 sandpapir og fjernet fargen fra alle tallene: Sånn så det ut før jeg satt alt sammen igjen: Og så det ferdige resultatet: (Utrolig vanskelig å få tatt ordentlige bilder av det i mørket, uten noen form for stativ, men skal gjøre et nytt forsøk i morgen :)) Ble fornøyd jeg :D Endret Mai 10, 2009 av al3x Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Stilig dette alex :) Men er glasset ditt veldig ripet opp eller? Eller er det noe annet som får det til å se blurry ut? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Er nok en kombinasjon av riper, fett (fingermerker) og ustabile hender når jeg tok bildet :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Pent :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg