vx2go Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Hvorfor stilte ikke du ut alex... Du har fin bil og rimelig spesiell iforhold til mange andre. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Hvorfor stilte ikke du ut alex... Du har fin bil og rimelig spesiell iforhold til mange andre. Det prøvde jeg å si og... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Tøft Alex;) Takker :) Stilige bilder Alex:D Btw, du har ikke problemer med at skiltlysene flasher? hvis du har LED da:op: Thanks :) Nei, ikke noe problem med at de blinker. Er bare den ene pæra som vrir seg så den ikke lyser til tider :op: fine bilder alex:) (men du glemte lyktespylelokket) ser du ikke at han har led? :rolleyes: var bare det ene som lyste da jeg lå etter han til og fra porsgrunn;) ikke no flashing;) hvis pæra di flasher så ryker den snart :op:(de gamle parklysene mine var sånn) Hehe, ja..det jævla lokket blir alltid glemt. Ligger jo klart til å monteres, men men xD Hvorfor stilte ikke du ut alex... Du har fin bil og rimelig spesiell iforhold til mange andre. Fordi jeg hadde masse rust på ene hjulbuen + en stor bulk midt på panseret :op: Skal vurdere å stille ut på Våler. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Kommer en dag til uka muligens (hvis det passer?), må bare få lånt meg en Berlingo:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Kommer en dag til uka muligens (hvis det passer?), må bare få lånt meg en Berlingo:) Går greit det, eneste jeg skal er lese til eksamen og jobbe på tirsdag. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Samme som meg det:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 (endret) Får komme med en liten update igjen da :) Bilen er nå EU godkjent for 2 år til. Har byttet bremseskiver, klosser og kalipere foran, og fått satt på Supersprint eksosen (cat back) og tettet dette ordentlig. Fikk 0 feil faktisk! Skrudde ned igjen bilen, tok og hevet den 5cm før kontrollen for å være safe. Så her er noen bilder av hvordan den er nå ^^ Jeg har nå 1.5cm igjen av gjengene foran og 5cm igjen bak som jeg kan skru ned. Skal få den lavere foran, men må kose litt med hjulbuen først. Fikk henta 0.5cm i front i dag ved å fjerne en skrue som holder inner- og ytterskjermen sammen. Edit: Ja, jeg vet jeg glemte det forbanna lyktespylelokket, igjen! Går forbi det hver gang jeg går ut av rommet *sparke seg selv* Endret Juli 1, 2009 av al3x Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 masse fine bilder! synd du glemmer det dekslet over lyktespylern på passasjer sia :op: Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 masse fine bilder! synd du glemmer det dekslet over lyktespylern på passasjer sia :op: Hehe, la nettopp inn en edit på det nå :op: Men skal feste det i morra :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Flink pike:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Hehe, la nettopp inn en edit på det nå :op: Men skal feste det i morra :) digger lakkeringsutførelsen på bilen , får ikke fetere "konsept" av todelt ,mener nå jeg!:) god du er til å plassere kameraet iforhold til bilens possisjon,samt bakgrunden , ser profft ut ! Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 digger lakkeringsutførelsen på bilen , får ikke fetere "konsept" av todelt ,mener nå jeg!:) god du er til å plassere kameraet iforhold til bilens possisjon,samt bakgrunden , ser profft ut ! Takker og bukker :D Blir ny linse i løpet av uka, så skal få knipsa enda noen bilder til helgen. Går for vidvinkel (10-20mm) denne gangen, trenger ikke masse zoom fant jeg ut. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 ^ser ut som noen prøver å ta bilen din, ihvertfall fett bilde! dette digget jeg^^ QUOTE] Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 ^ser ut som noen prøver å ta bilen din, ihvertfall fett bilde! dette digget jeg^^ http://i3.photobucket.com/albums/y70/al3x00/Bilen%20min/IMG_2294.jpg Hehe, jeg la merke til det selv i etterkant :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Flotte bilder Alex:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg