Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet

al3x

Anbefalte innlegg

Burde vel kanskje bestilt felga med en gang ja, så slipper jeg å sløse bort penga på noe annet tull i mens :P

Skal kjøpe nye lykter etterhvert å. Men det blir facelift med angeleyes :)

Må bare finne ut hva som ser best ut, chrome eller sort. Også må jeg ha grøftelys i tillegg da.

Kommer til å bli mye bilrelaterte utgifter i år. Men men, er bare moro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
Burde vel kanskje bestilt felga med en gang ja, så slipper jeg å sløse bort penga på noe annet tull i mens :P

Skal kjøpe nye lykter etterhvert å. Men det blir facelift med angeleyes :)

Må bare finne ut hva som ser best ut, chrome eller sort. Også må jeg ha grøftelys i tillegg da.

Kommer til å bli mye bilrelaterte utgifter i år. Men men, er bare moro :D

Hehe ta krom, du angrer ikke. Sort er veldig smaks sak, og du må nesten se det på bil i virkeligheten før du kan bestemme deg. Men ikke ta de krom angel eyes'a som er helt krom i hele lampa. Er masse forskjellig ute der, men ikke så mange bra angel eyes til A4. Derfor jeg gikk for vanlige facelift. Ser best ut. Angående bilutgifter, ikke kom å snakk til meg om det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste seg at det var masterpumpa til bremsene som må byttes. Og den delen er ikke akkurat gratis =/ 2500kr for en forbanna pumpe :O

Hehe ta krom, du angrer ikke. Sort er veldig smaks sak, og du må nesten se det på bil i virkeligheten før du kan bestemme deg. Men ikke ta de krom angel eyes'a som er helt krom i hele lampa. Er masse forskjellig ute der, men ikke så mange bra angel eyes til A4. Derfor jeg gikk for vanlige facelift. Ser best ut. Angående bilutgifter, ikke kom å snakk til meg om det:P

Blir disse lyktene hvis jeg skal chrome utgaven:

http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?products_id=1374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Står product not found...

Har hørt rykter om maxam, han er ikke helt på nett han der karen.. Så vet du det og:p Men er jo mange tuning sjapper som tar alt med en klype salt.. Bilkarer vettu:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står product not found...

Har hørt rykter om maxam, han er ikke helt på nett han der karen.. Så vet du det og:p Men er jo mange tuning sjapper som tar alt med en klype salt.. Bilkarer vettu:D

Mhm, lurer nok på om jeg skal bestille et annet sted for å være sikker. Men var bare det at Maxam var så billig =)

Ellers så holder masterpumpa til bremsene på å byttes nå, den som gjorde at bremsene mine var så rare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør kjøpe deg 19" felger!

Angret som Fan på at jeg kjøpte 18" på min a4e ble altfor mye gummi :(

CIMG4018krympet.jpg

CIMG3974krympet.jpg

Ellers så tror jeg du kan stole på Maxam...

Har bestilt derfra et par ganger før og har alltid fåt varene mine raskt! :)

KJØP 19" KJØP 19" KJØP 19" KJØP 19"!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Er ikke noe pes å kjøre på 19" med 35 i profil.. er bare en som syter om det og sprer ryktet..

PS: Ha dempere med litt komfort, så blir det gudd.

Grunnen til at jeg gikk ned fra 19" til 17" er fordi når du blodsenker bilen, blir den fortsatt høy på 19"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe pes å kjøre på 19" med 35 i profil.. er bare en som syter om det og sprer ryktet..

PS: Ha dempere med litt komfort, så blir det gudd.

Nå har jeg planer om å kjøpe VMAXX settet da. Vet ikke helt hvor mye komfort det er der :P Var visstnok litt men allikevel.

tips: Ikke kjøp noe hos maxam!!! VELDIG mye tull derfra.. Snakker av egne erfaringer.. Selv om det noen ganger er bra priser der så ville jeg ikke ha handlet der.. Min mening dette..

Tenker du på lang leveringstid og sånt? Frister å bestille derfra ettersom lysa er over 1000kr billigere der enn andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider