al3x Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 KJØP 18" FERDIG MED DET! FINE:) Uansett, når bestiller du felga da? De har dem ikke på lager før om 2 uker, så må nesten vente til da. Litt kjipt, men men. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 De har dem ikke på lager før om 2 uker, så må nesten vente til da. Litt kjipt, men men. Er vel ikke så stress vel? vinteren er her enda... Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Er vel ikke så stress vel? vinteren er her enda... Du har helt rett. Snødde igjen i går så den slipper ikke taket med det første. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 vinteren er her enda... For noen ja! :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 hvem kjøper du felgene igjennom? var hos sharif jeg..men de får ikke noen oversikt over felger før om en MÅNED :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Kjøper de fra Gummihuset.se. Må bare hente dem på grensa, men det er ikke så nøye med tanke på at jeg sparer en del kroner :) Sharif holder jeg meg langt unna. Kjøpte felger til mammas bil der i fjor, endte opp med at felga ikke passet ordentlig til dekka så de lagde store flenger på innsiden av alle dekkene :S Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 såpass ja :S ja, har hørt en del skrekk historier om sharif skal sjekke den sia jeg! Uff..så på den gummihuset.se sin side! sikler litt etter de til bilen min som heter: ASA - RACING GT Black og ACE - SCOTT Black |8*18" selger de dekk sammen med felgene der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 ASA Racing GT Black felgene jeg skal ha :D Du får kjøpt dekk der å, billigste i 8x18" koster 3900SEK (Zeetex - Sport-101 ZR) (http://www.gummihuset.se/sommardack.asp?inch=18&width=225&profile=40) Edit: Kjøper du dekk og felger får du med: * 1st fälg-låssats (värde 200:-) [se bild] * 4st kromade ventiler (värde 100:-) [se bild] * 1st svart T-shirt med tryck (profil Svenska GummiHuset) [se bild] * 1st kulspetspenna i metall (profil Svenska GummiHuset) [se bild] * 1st CD-fordral (profil Svenska GummiHuset) [se bild] * 1st nyckelring/flasköppnare (profil Svenska GummiHuset) [se bild] * 4st däcksäckar (profil Svenska GummiHuset) [se bild] * 1st isskrapa (profil Svenska GummiHuset) [se bild] * 1st musmatta (profil Svenska GummiHuset) [se bild] Summa Värde: ca 600:- Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 ASA Racing GT Black felgene jeg skal ha :D Du får kjøpt dekk der å, billigste i 8x18" koster 3900SEK (Zeetex - Sport-101 ZR) (http://www.gummihuset.se/sommardack.asp?inch=18&width=225&profile=40) Faen :( vi bor for nærme til at begge har dem! hehe.. ca 11,000 da for felgene med dekk? koster det noe for å få dem inn her a? må man betale no dritt på grensa? eller betaler du pr måned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Faen :( vi bor for nærme til at begge har dem! hehe..ca 11,000 da for felgene med dekk? koster det noe for å få dem inn her a? må man betale no dritt på grensa? eller betaler du pr måned? Hehe, tror nok det går bra om vi har like felger :P Men det er jo helt opp til deg, jeg har iallefall bestemt meg for ASA felgene =) Blir like under 10 000NOK for ASA felgene og et sett med Hankook dekk (tok utgangspunkt i de ettersom de billigste der er ukjente for meg). Normalt sett skal man stoppe på norskegrensa og betale moms og toll. Men det har jeg ingen planer om ;) Blir jeg stoppa så sier jeg at jeg har vært i Sverige i 3-4 dager. Man kan nemmelig ha med seg ting inn til Norge tollfritt for 3000kr per dag man har vært i Sverige. En dag i Sverige = 3000krTo dager = 6000kr Tre dager = 9000kr osv. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hehe, tror nok det går bra om vi har like felger :P Men det er jo helt opp til deg, jeg har iallefall bestemt meg for ASA felgene =) Blir like under 10 000NOK for ASA felgene og et sett med Hankook dekk (tok utgangspunkt i de ettersom de billigste der er ukjente for meg). Normalt sett skal man stoppe på norskegrensa og betale moms og toll. Men det har jeg ingen planer om ;) Blir jeg stoppa så sier jeg at jeg har vært i Sverige i 3-4 dager. Man kan nemmelig ha med seg ting inn til Norge tollfritt for 3000kr per dag man har vært i Sverige. var veldig fine de felgene ass.. okey, ja..nå er ikke jeg kjent med dekk i det hele tatt :P såpass..hehe! da skal jeg gjøre det samme ass.. Men fant ingen adresse til dem :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 var veldig fine de felgene ass..okey, ja..nå er ikke jeg kjent med dekk i det hele tatt :P såpass..hehe! da skal jeg gjøre det samme ass.. Men fant ingen adresse til dem :S Ja, de er nydelige :) Nei, jeg kan ikke stort om dekk jeg heller. Men jeg tørr ikke helt å ta sjansen på ukjente asiatiske dekk :S TELEFON - 0771 - 977 977 (Må huske landskoden til Sverige, er vel 0046) FAX - 016 - 12 01 77 BREV - BOX 339, 631 05 ESKILSTUNA Mail har de desverre ikke. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 hehe..okey! :) takk. får se om jeg kan ta det på avbetaling ellers må jeg spare to måneder :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 hehe..okey! :) takk.får se om jeg kan ta det på avbetaling ellers må jeg spare to måneder :P Fant dette på siden dems: http://www.gummihuset.se/rantefritt.asp Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Fant dette på siden dems:http://www.gummihuset.se/rantefritt.asp *krav for kreditt: Minst 20 år :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg