Marius__ Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 skulle gjerne hatt noen tips om hvordan jeg kan få dempet dørpanelene best mulig i min seat inca, er vel så og si samme dører som golf 3 tror jeg må også dempe dørsidene men dette er ikke det største problemet håper noen har noen vettuge forslag på forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hei! se http://www.autocustom.no under innstallbay og dempematter, der finner du velegnede produkter og litt info om hvor de forskjellige brukes, PS: vi kommer snart med "dørkit" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 samme som polo ja ;) hatt ibiza og brukte da brown bread,men har hørt varmere anbefalinger for det autod selger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 hvor i dørpanelene dempet du da? er jo i firma bilen og måtte ha bedre lyd, men etter montering av et pioneer komponent sett så skrangler jo panelen i hjel hjelper ikke med gode høytalere når alt annet er dritt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 tok av panelet, og dempet hele metall siden i "ytterdøren" og på de rette flatene på dør trekket. Ble ganske tyst, men sleit med noe fukt i dørene.. muligens det var tetnings listene rundt rutene da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 da får jeg prøve på det selv maks irriterende når alt rister og skrangler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg