Asim Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Noen som har hørt den?? lol lol lol lol lol lol lol lol lol Morsommeste jeg noen gang har hørt....:D Er i klasse med den p p p pizza fyll rapen... hahahha At dem tør... :rolleyes: hahahahaaahahahaha Fy faen jeg ler ass.... men det er jo litt kult også da... at de setter toten på kartet... både østre og vestre lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Ikke hørt den nei... Hvor finner vi den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Nå er jeg mer metal typen, men de toten greiene er ganske morsomme =) På den sangen på TV har han samme genser som meg :D det er vel status? :P Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Hva faen er det dere prater om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Hvor hvor ??? Gi oss en link da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Hva prater dere om? Hvis dere ikke kan dele det med oss, kan dere vel bare drite i å legge ut en egen post.... Er det meningen at vi bare skal jatte med og si at det er dritkult uten å ha hørt eller sett noe? Ikke alle som sitter benka foran tv, hvis det er der dere har sett noe. På NRK1 da på toppen av det hele.....? *Ikke hissig, bare nysgjerrig* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juli 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Har desverre ikke noe link til den sangen, men den frekventerer på div tv og radio stasjoner om dagen, og da regna jeg med at noen hadde hørt den. Jeg regner liksom ikke med at alle skal vite alt. Og om du ikke har hørt den så behøver du ikke komentere den. Da er det like greit at man overser denne posten. *ikke hissig, bare forklarer* :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Crazy Oppland eller hva de heter? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Dirty Oppland: Hvem Faen og Gurimalla er tøffe. Lastet de ned for en halv evighet siden... Jaa9 og Onkl P... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Jaa9 og onkl er jo geniale! søk på dirty oppland så finner dere mye bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 åjaaa dirty oppland,det er gammelt nytt her.....Lei alle de dritt sangene dems.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Toten greiene er vell ikke dirty oppland? sangen er helt ny btw :P Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by MrHappy Har desverre ikke noe link til den sangen, men den frekventerer på div tv og radio stasjoner om dagen, og da regna jeg med at noen hadde hørt den. Jeg regner liksom ikke med at alle skal vite alt. Og om du ikke har hørt den så behøver du ikke komentere den. Da er det like greit at man overser denne posten. *ikke hissig, bare forklarer* :D Ble nysgjerrig og ville høre den da vettu'.... Skal prøve å følge med på skjermen i helga. Dama drar til Kirkenes så da blir det bil, Playstation og øl.... Og tv da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Toten Rap er noen standup karer som har. Var å så på dem på Christian Kvart for noen uker siden. De solgt cd med den på senere. Han ene karen der er fra Toten og det er på en måte å gjøre narr av "Nordlandsrap" hvis der skjønner..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Sjekk her: http://nrk.no/magasin/musikk/nyhende/rb_hiphop/1960451.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg