Gå til innhold

HAHAHAHHAHAHAH..... Toten rap!!

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt den?? lol lol lol lol lol lol lol lol lol

Morsommeste jeg noen gang har hørt....:D

Er i klasse med den p p p pizza fyll rapen... hahahha

At dem tør... :rolleyes:

hahahahaaahahahaha

Fy faen jeg ler ass.... men det er jo litt kult også da... at de setter toten på kartet... både østre og vestre lol lol lol lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva prater dere om?

Hvis dere ikke kan dele det med oss, kan dere vel bare drite i å legge ut en egen post....

Er det meningen at vi bare skal jatte med og si at det er dritkult uten å ha hørt eller sett noe?

Ikke alle som sitter benka foran tv, hvis det er der dere har sett noe. På NRK1 da på toppen av det hele.....?

*Ikke hissig, bare nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke noe link til den sangen, men den frekventerer på div tv og radio stasjoner om dagen, og da regna jeg med at noen hadde hørt den.

Jeg regner liksom ikke med at alle skal vite alt. Og om du ikke har hørt den så behøver du ikke komentere den. Da er det like greit at man overser denne posten.

*ikke hissig, bare forklarer* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

Har desverre ikke noe link til den sangen, men den frekventerer på div tv og radio stasjoner om dagen, og da regna jeg med at noen hadde hørt den.

Jeg regner liksom ikke med at alle skal vite alt. Og om du ikke har hørt den så behøver du ikke komentere den. Da er det like greit at man overser denne posten.

*ikke hissig, bare forklarer* :D

Ble nysgjerrig og ville høre den da vettu'.... Skal prøve å følge med på skjermen i helga. Dama drar til Kirkenes så da blir det bil, Playstation og øl.... Og tv da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toten Rap er noen standup karer som har. Var å så på dem på Christian Kvart for noen uker siden. De solgt cd med den på senere. Han ene karen der er fra Toten og det er på en måte å gjøre narr av "Nordlandsrap" hvis der skjønner.....

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider