Golden Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Originally posted by Husqvarna_Power Golden: hu til høyre kjenner jeg:D Ikke så fin at det gjør noe de to da.... Er noen av de andre vimenn damene som er finere :) Hun ene ViMenn dama er fin, tiltross alderen, men det er fortsatt ikke mye å skryte av..... Mange "stygge" som kan bli fine siden det ikke er noen onrtli fine der, sett de gatebil damene sammen med de fineste du vet om, da hadde ikke gatbil damene vært mye fine....... Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Husqvarna_Power Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 de fineste du vet om ser du jo ikke på gata da, disse damene er vanlige folk. Større sjangs for å komme i buksa på dissa enn å se drømme dama i virkligeheten da.... Best å holde seg til virkilgheten :) Siter - 2002 Golf gti tdi 150pd x - 2004 KTM 125EXC me motard sett x - 2003 Husqvarna wre me motard sett å full trim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Golden: Legg ut et bilde av ei du syns er fin da? Må inrømme at jeg er litt spent nå! :rolleyes: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Originally posted by Husqvarna_Power de fineste du vet om ser du jo ikke på gata da, disse damene er vanlige folk. Større sjangs for å komme i buksa på dissa enn å se drømme dama i virkligeheten da.... Best å holde seg til virkilgheten :) Poenget var at du skjønte hva jeg mente:D ikke hva som var logisk eller ikke:D:D Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Husqvarna_Power Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 he he... skjønte hva du mente men jeg syntes "normale" jenter er finere enn sånne "tv-dukker"..... hvertfall litt mer virklige:) Siter - 2002 Golf gti tdi 150pd x - 2004 KTM 125EXC me motard sett x - 2003 Husqvarna wre me motard sett å full trim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by GhostGoose man kan faktisk speile seg i ræva til hun nr2 fra høyre, *sikle* Holdninga på hu helt til venstre er det ikke noe å si på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by Brandtenborg Golden: Legg ut et bilde av ei du syns er fin da? Må inrømme at jeg er litt spent nå! :rolleyes: OK: Hun er fin, ikke no i nærheten av de stygge pitstop damene, hun er forresten like gammel som meg. Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Enig, hun er veldreid. Men syns ikke de pit damene var stygge i forhold. Men det er smak og behag. ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Lure på hvilke ekle tanker som raste gjennom hodet hans her:D :D :D Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg