Mort1 Skrevet Juli 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by Typhoon_ Hvorfor er ingen av dem på GAtebil?? Hvorfor er ingen av dem i senga mi??? Her er forresten to gatebil-pitbabes.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 De damene som er på Gatebil ser faen meg ikke ut i det hele tatt ass!! Blir faen meg flau ass, de er så ubeskrivelig stygge!! Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by Golden De damene som er på Gatebil ser faen meg ikke ut i det hele tatt ass!! Blir faen meg flau ass, de er så ubeskrivelig stygge!! Hadde lurt meg! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Du kan jo ikke synes at de gatebil damene er fine?? Da sliter du! Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Sliter du hvis du syns de er pene ? heh, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet August 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Originally posted by Golden Du kan jo ikke synes at de gatebil damene er fine?? Da sliter du! Hehe.. husker da jeg var liten sånn som deg.. Da fikk vi jentelus hvis vi kom for nær, og måtte vi i nærheten, var det genser over munnen som gassmaske :D Men du vokser det vel av deg du og ;) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Originally posted by Mort Hehe.. husker da jeg var liten sånn som deg.. Da fikk vi jentelus hvis vi kom for nær, og måtte vi i nærheten, var det genser over munnen som gassmaske :D Men du vokser det vel av deg du og ;) Hehe, ha jo vokst fra det der for lenge siden da:D:D men de norske gatebil babes'a er ikke mye pene ass, hvis du har sett det bilde av de tre pitstop jente f.eks fra seneste gatebil treff, det er ikke mye å skryte av ass!! Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Men med disse uttalelsene fra Golden har jo vi andre én konkurent mindre da! Vi må jo se det positive i det! :D :D :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet August 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Ok da:D Hver sin smak.. Synes di ser helt grei ut på det bilde der jeg da, men det finnes nok heeelt sikkert finere pitbabes.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 . Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Originally posted by Brandtenborg Men med disse uttalelsene fra Golden har jo vi andre én konkurent mindre da! Vi må jo se det positive i det! :D :D :D Ja count me OUT:D:D holder meg lang tilbake fra de Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Husqvarna_Power Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Golden: kan være enig til en viss grad at pit-stop jentene ikke var så mye å skryte av men vimenn damene som er på gatebiltreffene er FINE:) Syntes du ikke det kan man begynne å lure på om du er homse..... Siter - 2002 Golf gti tdi 150pd x - 2004 KTM 125EXC me motard sett x - 2003 Husqvarna wre me motard sett å full trim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Originally posted by Husqvarna_Power kan være enig til en viss grad at pit-stop jentene ikke var så mye å skryte av men vimenn damene som er på gatebiltreffene er FINE:) Syntes du ikke det kan man begynne å lure på om du er homo..... Hun ene ViMenn dama er litt fin, bortsett fra at hun begynner å dra på årene ser det ut som, men jeg mener Gatebil damene jeg, for guds skyld se på dem da, de er ikke mye pene ass!! Copyright Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet August 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 ja... Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Husqvarna_Power Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Golden: hu til høyre kjenner jeg:D Ikke så fin at det gjør noe de to da.... Er noen av de andre vimenn damene som er finere :) Siter - 2002 Golf gti tdi 150pd x - 2004 KTM 125EXC me motard sett x - 2003 Husqvarna wre me motard sett å full trim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg