Frakk2000 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Var og kikket på sidene deres og fant et helt lass med "magiske" innretninger som skal gjøre bilen din bedre. La meg ta frem et par eksempler: - DirectHits (250-300 ganger mer "effektiv" gnist, tennplugger). - SuperFuelMax (En magnet som "knuser" drivstoffpartikler, og senker bensinforbruk) - Tufoil (Et tillegg til Olje som senker bensinforbruk) - SheildMax (Elektroniske pulser som gjør at bilen din ruster 50% saktere..) JAJA? Noen meninger om dette? http://www.topcare.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Føler for å heise flagget: bullshit Topcare.no siden er ett klart eksempel på at men ikke skal tro på alt som står på nettet... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Det var mye "gøy" der ja ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 directhits skal visstnok fungere litt. såvidt jeg har hørt, kan godt hende det bare er tull. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Typiske tulleprodukter som er ment for og lure penger ut av litt dummere mennesker, spør du meg :P: Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg