Frakk2000 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Jeg har undersøkt litt rundtomkring, og fått et tilbud på 8400 inkl moms for å lakke et skjørtesett, et panser og bagasjelokk. Da skal jeg grunne og pusse før det lakkes. Snakk om løse deler her. Synes kanskje det var litt i dyreste laget? Det er 2sjikts BMW (Sort II). Er det noen i Kristiansandsområdet som kunne tenke seg å lakke litt? (Jeg skaffer lakk og grunner alt på forhånd). Bare snakk om slenge lakken på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Syntes det var dyrt ja. Hvis du skal gjøre grunnarbeidet selv, ville jeg sjekket med Olsen Bil i Grimstad? Hadde en lakkerer der som var kjent for å være svært dyktig. Greie priser også. (Men var ikke helt fornøyd med grunnarbeidet de gjorde, så ta det selv..) Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Frakk: du har PM :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel dud Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 kan lakke det jeg vis du tar grun arbeidet og komer til søgne,hilsen olsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Ser ut til at jeg kan ordne dette for en grei pris alikavel :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Kan du si meg evt. hvor du fikk lakket det billig? Har kjøpt inn et panser til bilen som må lakkes så fort som mulig, men syntes 4500 er drøyt for bare lakkering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinyl Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 søgne bil:) hele min bil i diamantsvart, med perlemor 7000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Høres jo billig ut ja :) Skal først få ordna litt på bilen min, har en del små rustflekker nede foran som jeg skal prøve å ta først. De store delene med rust på har jeg deler jeg kan bytte over. Så det haster jo ikke. Mulig jeg kun trenger å klarlakke delene, har lakka litt før, men det ender alltid opp med at klarlakken blir bæs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 søgne bil:) hele min bil i diamantsvart, med perlemor 7000,- Var dette inkludert pussing og grunning, eller var det bare selve lakkingen? Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg