Gå til innhold

Billige dekk?

Ranger emnet

Mehdi

Anbefalte innlegg

Hey, hvor kan jeg finne billige dekk til hjulene mine? de er 18x8 og jeg tenker på noe som 225-40-18 dekk. hørte med sharif og han snakket om noe oppe i 4000 kr. er det en ok pris på nankang 2? eller burde jeg gå for noe annet?

Jeg ønsker altså noen veldig billige dekk. men holde bittelitt også!

takk for alle seriøse svar =)

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk gutta.. det er til god hjelp. men jeg lurer kanskje på om jeg skala gå for disse nankang 2 greie til 990 kr pr stk.. er det noen her som vet noen fordeler /ulemper ved disse dekkene du får hos sharif ?

eller er det noen andre som er litt bedre i kvalitet til ca samma pris?

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. veldig OT. men har et lite problem med dekkonline.no

bestilte 2 stk dekk der. en kompis betalte for meg. en såå klart hadde han satt forfall på nettbanken så seint at bestillingen ble avbestilt før han overførte penger. å pga liten komunikasjonssvikt fikk ikke jeg beskjed om at det skulle betales så sent. å han ikek beskjed om at dekkene ble avbestilt. pga jeg ikke sjekka mailen..

hvordan gå frem for å få tilbake penger?

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp for allo del ikke ling long dekk.

Det er det mest elendige jeg noen gang har kjørt på.(en kammerat av meg har det)

Gummien smuldrer bare opp, og ikke sitter det på verken våt eller tørr asfalt.

Kammeraten min har brukt opp både framdekk og bakdekk på under 2 måneder, og det er KUN ved vanlig kjøring.

Bilen er en BMW 318i E46.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider