Gå til innhold

Ray-Borander TDI

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

• Svar 259
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

glemte dt gitt..

sry, ble bra uansett.

men sliter med å få fin lyd i min jeg.. hadde finere lyd med pioner spilleren.. men sikkert jeg som ikke kan stille inn.. noen tips?

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha laguna ja.. Må si jeg er imponert altså:D Da må jeg nok finne noen fete fete tåkelys:)

Fortsett jobbinga på bilen digger den:D

takk for det =)

hvem har sagt at en alltid må ha originale spredere (deler) for at det skal bli pent.

kjør på og gjør din egen stil,da har du uansett noe ikke alle andre har mener jeg

:partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ookei;9 var ikke vanskeligere nei, hehe.. må jo være ganske liten til "Y'en" da? hvor kjøpte du den? noe man for på torshov eller bilxtra eller?

Har vel ingen bilder under, så jeg kan smugtitte litt på monteringa:P?

Jeg kjøpte det på Mekonomen,måtte som sagt trikse og fikse litt og bare så vidt punkt sveise det så det ikke detter av. kan prøve å få tatt et bilde av det en dag. tror det er noe simons greier... de hadde det liggende i butikken så jeg tok det med ut og prøvde det og det passa sånn noen lunde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte dt gitt..

sry, ble bra uansett.

men sliter med å få fin lyd i min jeg.. hadde finere lyd med pioner spilleren.. men sikkert jeg som ikke kan stille inn.. noen tips?

jeg har ikke gjort så mye med anlegget mitt enda, bare bytta front settet men det skal jeg bytte igjen, synes ikke det ble noe bra, får se om jeg koster på litt større anlegg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei.. åssen frontsett da? skulle hatt ett annet ett om du skal selge..

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

Faaaaaa¤&/(()#""¤***^Æ(/%/%#¤%&/&(¤W#%&Æ***

^^ i he()(%¤%`?)``````**^**^ZZ>>_MJKBI``!!!!!!!

Greide å treffe i fuckings helvettes alu/stål plate som lå i et kryss ved jobben her som ble med hjulet mitt rundt og det resulterte med at lakken flasset av i valsen i hjulbuen foran.

arghhhh.....:rockets

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke det desverre, men ser nå ved nærmere inspeksjon at det er ikke så ille som jeg skulle ha det til. Trenger bare å grunne litt og flekk lakke en liten kant på skjermen og samtidig tectylere i samtlige hjulbuer(noe jeg skal gjøre uansett)

men likevel jævlig ergelig.... huff.

Får vel også slenge på vinterhjula snart,det blir kjett det. spent på å se hvordan fronten min klarer seg gjennom vinteren.. Bilen blir jo noe lavere med originalfelger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...