Gå til innhold

Ray-Borander TDI

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Hva slags sideskjørt er det, så cleane å fine ut.. Hvor er de bestilt/vet du hvor jeg kan bestille?

Hvor får man tak i sånne diskre skvettlapper du har foran?

Bilen din blir mer å mer komplett, helt herlig kjerre..!

Takker for det M.

skjørtene er noe ala Jubileums skjørta til golf 5.

De er bestilt på Ebay og kosta ikke mange kronene. fikk hjelp av Mission her på forumet med bestillinga så send en PM til han du.

Passformen er rimelig bra på de.

Skvettlappene mine satt der da jeg kjøpte bilen. De er mjuke og veldig elastiske så de bøyer seg når jeg kjører over fartsdumper og slikt. men når skjørtene kommer på tror jeg ikke jeg får brukt de.... selv om det er lurt å ha det mtp stensprut og slikt.

Tror de er fra Møller, originale skvettlapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 259
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

beklager at jeg ikke er så aktiv her lenger men skal holde dere oppdatert med det som hovedsaklig skjer.

prøvde noen felger her om dagen Schmidt ,men de var noget små men syyykt fete.

Schmidtmin1.jpg

Schmidtmin2.jpg

bilen sank 4 cm ned på den siden jeg testet de hjula :p

Schmidtmin10.jpg

ellers fikk jeg en kompis til å PS 2 bilder, lyst på slike felger men f.... så dyrt:

bora_schmidtcrom.jpg

og med sort senter:

bora_schmidtblack.jpg

ellers var det såpass varmt og fint i været i dag så jeg tok en liten vask og shine dag utv, i døråpninger og lett innv.

Maguiersskum.jpg

vasket2.jpg

vasket1.jpg

vasket3.jpg

vasket4.jpg

sorry de dårlige mobil bildene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for det :)

stemmer det , det er 18" MOMO felger, har vurdert å selge de mot noen nye men finner liksom ingen som kler bilen like godt. hmmm

regner nok med at jeg beholder de.

Sier bare Holsten eller TH-Line jeg :yodude: Eller noen merce look felger :)

Kim

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier bare Holsten eller TH-Line jeg :yodude: Eller noen merce look felger :)

Kim

Har sjekket litt og jeg får TSW felgene rimeligere enn TH line felgene. men det er jo logisk da. TH line er jo et kapittel for seg selv både med tanke på kvalitet og utseende.

får se ann litt nå hvor mye jeg får igjen på skatten. er fristende med noe nytt...

mange sier i mot meg å at jeg ikke burde kjøpe "merce" felger, men jeg sier jo det slik det er , DET ER IKKE MERCE FELGER!!!!

de som sier dette har ikke peiling på felger!:blah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten mase litt på deg da... :) Hvordan ble det med disse store planene dine som du ikke ville si hva var??? :) Venter spent! :)

store planer ja, kan vel si det slik at det er ikke sånn kjempestore planer. men det har noe mer stereo og gjøre ja, noe som du / dere sikkert har fått med dere.

Men nå har de litt problemer med å sende og levere varene fra tyskland, skulle egentlig hatt det i forrige uke men nei da...

huff.

må nok pent bare vente alacocaina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, TH-Line er en av de feteste man får til Bora spør du meg(men de er jo dyre og da). Holsten er fete felger de også, og så er ikke prisen så værst :) Mange folk som ikke har peiling på felger og hva som er kult og ikke kult ;) Drit i dem :)

Kim

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har det skjedd litt igjen med bilen og for de av dere som ikke er på vwaudi forumet så slenger jeg ut noen bilder og info her.

Har da demontert alt av taktrekk og stolpe kledning, renset dette samt renset bakseter og hatthylle.

planene er å lakkere alt det lyse i bilen sort for å få en mer helhet innv og det lyse fort blir så skittent.

Har så vidt begynt med stereo anlegget og forberedelser der dog jeg ikke har fått det enda. men håper og tror at det kommer til uka. da er det bare å stå på og bli ferdig til gatebiltreffet midten i mai.. (begynner å få det litt travelt jaaa...)

Her kommer det noen bilder av det som skjer om dagen :

slik var det baki, en liten aktiv sub med to 8"

Slikvardetbaki.jpg

tømt bagasjerommet helt for alt "unødvendig" ting og tang:

tmtbagasjen.jpg

forsket litt på port plassering i bil, her i midt armlene eller i hatthylla:

midtarmlenebakdem.jpg

her er alt bak baksetene demontert:

divdemontert.jpg

har lagd plate i bagasjerom:

MDFgulv.jpg

Løsnet taktrekket:

taktrekknede.jpg

div ledninger osv ;

ledningertiltak.jpg

gikk greit å ta ut trekket gjennom bakdøra uten å "knekke" på det:

taktrekkute.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så har jeg renset litt i dag så får vi se om det blir noe lakkering i helga.

Reultatet må jeg si meg meget fornøyd med.ikke så lett å se resultatet på de bildene jeg har tatt da det er gammelt og dårlig..

Ferdig renset:

taktrekkrenset.jpg

arbeidsplassen/verkstedet mitt og med en ny vasket Bora i bakgrunnen :

arbeidsplassen.jpg

her ligger alt på tørk i et varmt rom:

matterogtak.jpg

nå , hva synes folket??

Lenke til kommentar
Del på andre sider