Gå til innhold

Ray-Borander TDI

Ranger emnet


Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 259
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

hei sann folkens, lenge siden det er skjedd noe her om dagen.

 

God jul og godt nyttår folkens. vel overstått.

 

 

har ikke fått gjort så mye pga denne vintern er kje og kald så da har jeg holdt meg mye innendørs og kosa meg foran tv eller vært full. hehe

 

 

en ting jeg har bedrevet bilen med er gløding,har feilsøkt og feilsøkt men bilen vil bare ikke gløde i 10-15 minus grader. har satt i nye glødeplugger da 2 av de var defekte,forsøkt å skifte rele(men det var i orden),ktr og målt ledningsnett osv osv men den vil bare ikke gløde.... hmm

Nå er det litt mildere i været så da er det litt enklere å starte. virker nesten som det virker nå.

 

ellers intet nytt. Lyst på nye sommer felger men....

 

 

btw; fått investert i ny pc nå så da er jeg litt mer på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Etter hva jeg kunne se så har du beholdt stor venstrespeile? Når du først driver på og kleaner opp burde du kanskje bytte til liten speile på førersiden også?

 

Det har jeg gjort.

 

Ja jeg har vært inne på tanken og hadde egentlig bestilt men de jeg skulle bestille sammen med(grupperabatt/handel) ble ikke noe av så da ga jeg f... men ja skulle så absolutt hatt et mindre speil på førerdør. ser utrolig dumt ut med det store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry OT.. Var på fylla i elverum igår så jeg..hehe

 

 

 

Hei sann, ja det stemmer det, måtte ut en tur på stycks, er jo så sinnsykt bra der.

 

Var det du som rulla rundt i elverum med bora'n?? kan ikke huske å ha sett den noe særlig.

Men etter hva jeg kan huske så var den smooth din å. selv om jeg var litt full.... :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur i Oslo på tirsdag og skulle hjem igjen på kvelden,stoppet og fylte full tank på "By the Way" Gardemoen. Begynte å kjøre og skulle kjøre forbi en bil så plutselig gjorde bilen flere fjusk og hopp og begynte å ryke/sote noe jævlig og null trekk kraft.

 

dette kom og gikk hele tiden spes over 2500-3000 omdr og 70-90 kmt.

 

Så mitt snitt til å kjøpe nytt diesel filter og byttet det i dag så da får vi se om det hjalp.

 

Noen andre med Diesel som har vært borti noe lignende??

Hørte med Møller og de sa mange bensinstasjoner sliter med kondens og fukt i tankene sine så jeg mistenker at jeg har fått noe slikt på tanken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår