Gå til innhold

Ray-Borander TDI

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om det var noen som kunne vært intr i felgene mine.

det er MOMO X43 8x18" med Nankang sommer dekk, 225/40-18.

Innpress er jeg litt usikker på men de er hele og pene, ikke skakke/kantkjørte og dekkene går hvertfall en sesong til.

Bolt sirkel er 5x100

send PM dersom du er intressert.

kom med BUD!!

slik ser da felgene ut.

maxifelg.jpg

slik ser de ut på bilen.

skrfelg.jpg

Felgene passer som sagt alle biler med 5x100 som f eks.

Bora- Golf 4- Golf 3 GTI- Seat div- osv.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 259
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan se ut som jeg beholder felgene med mindre noen kanskje er intr i å bytte mot noe annet tøft.. muligheten er der uansett.

Helst da 19"

Tenkte jeg skulle føye til at det er eller kommer til å bli bestilt noe rett over helga som fresher opp bilen enda litt til. Håper det ikke drøyer altfor lenge før jeg får det :well:

ellers å håper jeg benet mitt leger seg snart for nå begynner jeg å bli rastløs på å begynne med noen flere prosjekter igjen... arghh, er så rastløs om dagen!!!

:word_ms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke meldt meg helt ut her da men det har ikke skjedd så fryktelig mye i det siste.

bare at det har kommet ei ny pakke i posten (takker marius :) )

ellers venter jeg på stadige tilbakemeldinger ang noe stereo stuff..... hmmm

her er skjørtene som er ankommet:

DSC00847.jpg

skal prøve monteres når jeg får litt hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjulene er jeg fortsatt noe usikker på , men har fått en kompis av meg til å modde et bilde av bilen min med TSW Holsten felger.

slik blir det seende ut sånn ca.

OBS*** bilde og felger stemmer ikke 100%****OBS

bora_holsten.jpg

skjørtene blir som de blir og det blir ikke mer foran eller bak siden disse skjørtene bygger ca like mye ned som fangerene gjør,ville bare ha den cleane linjen rundt hele bilen.

Slik blir det seende ut på bilen med skjørtene...

(bare så vidt hektet innpå her da, men blir noe ala dette:

Test3.jpg

Test4.jpg

Test5.jpg

Så hva tycker folket`??????

tilbakemeldinger ønskes......:m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule felger da... he he... Så ekstreme ut... :)

Jeg synes det så ut som at de bygget mer enn foran og bak.... Ser sikkert annerledes ut i virkeligheten da... hmm.. Liten leppe både foran og bak?? :)

det virker som de bygger mer ned pga de ikke er lakkert enda så da er det fargen som skiller seg litt ut der. de bygger ikke noe særlig lenger ned enn kanalen under bilen.

Leppene på fangera kommer fra Bora V5

Felgene kan se litt "ekstreme" ut men det finnes mye mer som er råere. men de kler bilen godt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider