Gå til innhold

Ray-Borander TDI

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Hey bro!

Sender en hilsen fra Cali!! Bilen blir bare freshere og freshere ser jeg! Du gjør en bra jobb, keep ut the good shit :) Jeg skal følge med hva som skjer her!

Gleder meg til sommeren når jeg kommer hjem, we're gonna tear shit uuuuup! MOHAHAH!! :partyon: :rockets :ratatatat

- 1994 Mazda RX-7 R2 Twin Turbo (under construction)

- 2000 Golf GTI Exclusive (full R32) *Solgt*

Pratmakere har vi nok av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 259
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hey bro!

Sender en hilsen fra Cali!! Bilen blir bare freshere og freshere ser jeg! Du gjør en bra jobb, keep ut the good shit :) Jeg skal følge med hva som skjer her!

Gleder meg til sommeren når jeg kommer hjem, we're gonna tear shit uuuuup! MOHAHAH!! :partyon: :rockets :ratatatat

You're so fu ¤#"&ng right bro alacocaina hehe

det skjer da litt.

Hørte en fugle kvitre meg i øre idag om at det muligens var kommet noen varer hmmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ikke oppdatert så fryktelig mye her inne men legger ut noen bilder.

Følgende komponenter har jeg da mottatt (for en stund tilbake nå da):

Emphaser E12 SPL - X4 (2 stk bassere)

Emphaser ECP 26 XT 4 (2 stk compo sett)

Emphaser EA 15000 SPL D (mono block)

Emphaser EA 480 (4 kanaler)

Rodeck RO 40 HC (40 F kondensator i treeske og hvite silkehansker følger med)

Zealum ZC-B 500-4 (5 m phono 4 i 1)

Zealum ZC-B 500-2 (5 m phono 2 i 1)

Zenec ZE-MU 703 (2 stk 7" - 16:9 LCD skjermer)

Basser magnet:

E12SPLX4magnet.jpg

Basser element:

E12SPLX4membran.jpg

Mono block:

EA15000SPL.jpg

4 kanaler:

EA480.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drevet å tatt masse bilder men dumme meg glemte seff å sette inn igjen minnekortet på kamera og det så jeg ikke før jeg skulle legge bildene inn på maskina i stad: bh : herregud er det mulig...

tror jeg har litt for mye tanker i hodet og stresser noe fælt om dagen. men men.

Har vært med Jan Roger i dag og fått MEGET god assistanse med diskant plasseringer.

Vært på huggeri og funnet 2 stk "brukte" (så og si nye diskant plastikk) og kappet i filler disse for videre montering av diskanter.

Tok som sagt en del bilder men uten minnekort har jeg de desverre ikke.

Får komme med bilder senere men nå er de i tørkefasen i støpeprossesen.

En annen ting som er skjedd er at jeg har fått montert sammen basskassene og silikonert skjøtene for å få de tette. (var ute og tok et bilde i stad og slik ble det)

Silikon.jpg

Ellers har jeg motatt en pakke her om dagen og det var følgende, dog fargen er feil men det blir jo seff lakkert opp igjen:

litespeil.jpg

bli litt forksjell på disse:

litevsstort.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drev å pusla litt hjemme her forrige kvelden og fant ut at jeg skulle rydde og kaste all pappesker og slike ting som bare ligger og tar plass. Har bare pakket opp den ene basseren men forrige kvelden pakket jeg opp den andre fra "grå" pappen og får meg et skikkelig støkk.

Pappen på original embalasjen så ut som et trekkspill, isoporen rundt basser'n var knust i filler,det skrangla deler og metall biter inni plasten og .............. ja bildene sier vel sitt..

angry2 helvettes posten altså.

skade2.jpg

skade10.jpg

skade4.jpg

Dette er bare helt rått!!!!!!

skade7.jpg

Så jeg tok bilder og sendte til leverandøren og de fikk seg en lettere sjokkoplevelse selv, men ny basser er bestilt igjen og håper virkerlig at jeg slipper og vente 3 nye uker på denne........

Fa..#¤%"& angry2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plassering baki ja.hmmm er litt usikker enda på plassering av forsterkere men kassene er straks ferdige og løsning blir igrunn ganske enkelt og rent.

så jeg har sett det for meg noe alla slikt:

forsterkerogkondis-1.jpg

så vi får se vi får se... blir en del hodet bryderi med plasseringer osv om dagen.. men kommer alltids på noe nytt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider