Gå til innhold

Ray-Borander TDI

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

ja det stemmer, det er en slik en. sikle sikle. meg vil ha.

kremt ... er det noen som er registrert på ebay som kunne bestilt for meg og evt fått litt for det ?? jeg er ingen erfaren bruker av nett bestilling oss..

hjelp..

R-style- hvem er du og åssen bil kjører du? var ute en liten tur i stad, måtte kjøre noen på fest. hehe

Har nylig kjøpt meg en sølv-grå 2001 mod A4 ambition, så den j var ute å kjørte med i går kveld da j så bilen din... Du lå bak meg i strandgata med linselyse/angeleyes på...

Du som jobber på Bilia med Frank ikke sant?

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 259
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har nylig kjøpt meg en sølv-grå 2001 mod A4 ambition, så den j var ute å kjørte med i går kveld da j så bilen din... Du lå bak meg i strandgata med linselyse/angeleyes på...

Du som jobber på Bilia med Frank ikke sant?

a stemmer så det var deg det ja. ja jeg jobber med Frank. han står på bukken ved siden av meg på verkstedet.

vel da er det helg og jeg vurderte faktisk å reise til gjøvik på slik vw/audi samling der for så å bli med de på en cruising tur til lena.. ikke så givende men det er da ikke noe annet å finne på.

avreise hamar kl 18,møtes på gjøvik på statoil kl 19 for de som vil det. kanskje vi ses??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker mister..!!

du får følge med på tråden og se hva som skjer.

:???: skåååååååål hehhee

Skal nok følge med her serru! :hello: Får håpe det blir like sprekt som gamle Golfen din..:thumb

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det bildet her ble veldig smooth... kult :thumb

DSC_0188.JPG

og uansett vil jeg bare føye til at denne kvelden med denne kjøringa var utrolig moro. var vel rundt 40 - 50 biler som var med i en sammenhengende kollone. så vannvittig bra!!

Gleder meg til det skal gjentas på lillehammer/hamar. tror vi kan bli flere neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil.. :)

Tenkte ikke over at det var du som var på VACN-greiene, faktisk, men det var vertfall et rått opplegg. Ble telt 43 biler på Plantasjen til slutt, og da hadde det nok forsvunnet en det biler allerede..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått en slik service intervall ting som piper hver gang jeg starter opp bilen,men hadde service på den ganske nylig.

noen som vet hvordan man i spesifikk rekkefølge slukker/nuller denne service lampe tingen??

jeg blir gal av denne hver gang jeg starter bilen.

Leste om dette for et par dager siden, det står vel i instruksjons-boka, om hvordan du "nuller"/slukker den meldinga selv...?

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok da har jeg fått slukket den. msoer ringte meg og beskrev det ganske greit.

-trykk inn tripp teller knappen med tenning av

-sett på tenning

-"service now" lyser i display

-slipp tripp knappen

-vri knotten (ved klokka i instrument) til høyre.

-service lampe nullstilt

så da var det ikke så vanskelig likevel.

har fylt på en olje som heter Castrol Magnatec,har brukt den på samtlige biler jeg har hatt og den olja funker helt greit for min del.

Og ja, det kan hende det blir gasspådrag innimellom.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider