Gå til innhold

Ray-Borander TDI

Ranger emnet


Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

  • Svar 259
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Da kommer det noe mer uppdates, har ikke gjort så veldig mye men litt er det hvertfall.

 

Har renset bilen innvendig,tak,seter,dørtrekk osv. kjedelig men vel vært strevet.

seterbakirenset.jpg

seterforanrenset.jpg

 

Har også montert eksos enderør tut. måtte bare ha noe der siden det var utsparing til det der liksom.

Før montering:

manglerstuss.jpg

 

ny tuten montert:

nyeksosendetut.jpg

 

har også fått montert bakluke leppa,den synes jeg ble veldig clean og pen på bilen

leppemontertside.jpg

enderrskiltogleppe.jpg

 

som dere å ser har jeg bestilt og montert de nye type skiltene også å da seff UTEN de stygge blå feltene.

 

nevnte tidligere på en ny cd/dvd unit i front, nå er den på plass også, den liker jeg å veldig godt :D

 

nymontdobbeldin.jpg

spillerinne.jpg

ferdig montert:

DDX7029.jpg

 

Her følger bare et par bilder av bilen ny vasket:

 

Nyvasketmaxi.jpg

 

Nyvasketmaxi2.jpg

 

flakes.jpg

 

Skal få prøvd å montert bakrutesenkeren min snart, må bare få somla meg til å gjøre det hehe..

 

tilbakemeldinger ønskes

:disco :disco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa når jeg møtte deg. bilen har blitt veldig fin. Ble bra med endestussen også. Bare få bytta ut tregirkula nå så :p

 

Men syns da de nye skiltene MED de blå feltene og N er fint jeg da ;) skal ha de selv på Rolfsburgen når den blir ferdig. Men så er jeg på noen internasjonale treff. og i utlandet er det jo påkrevd med nasjonal merking

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for det. Er på jakt etter ny gir kule ja, det stemmer, har sjekke hva en standard gir kule i skinn koster på møller og den koster ca 3-400kr. Også lurte jeg på hva ei GTI gir kule kosta, jo den kosta faen meg 2500,- :drunk: wooooth sa jeg,nei den vil jeg ikke ha sa jeg.

 

De nye skiltene med flagg er å bli stygge.. huff menne har du tenkt på det at det det står "vw audi club NORWEGEN" på skiltplata? da har jeg "N" bakpå bilen min uansett hehehe.. det holder for meg.:fish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for det. Er på jakt etter ny gir kule ja, det stemmer, har sjekke hva en standard gir kule i skinn koster på møller og den koster ca 3-400kr. Også lurte jeg på hva ei GTI gir kule kosta, jo den kosta faen meg 2500,- :drunk: wooooth sa jeg,nei den vil jeg ikke ha sa jeg.

 

De nye skiltene med flagg er å bli stygge.. huff menne har du tenkt på det at det det står "vw audi club NORWEGEN" på skiltplata? da har jeg "N" bakpå bilen min uansett hehehe.. det holder for meg.:fish

 

Halla!

Nå snakker vi! blir fin bil detta!

Ring meg på mandag så skal jeg se på hva vi kan få tak i av girkuler til deg.

må være noe tøffe gti, edition eller noe jubileumskuler som passer fint inn:)

 

Hilsen Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt. digger bilen din skikkelig. den er skikkelig fin..

samme spiller som meg? eller med navi?

hva måtte du ut med da?

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

remster: det er sant men uansett måtte jeg ha på noen skiltplater siden jeg ikke vil borre hull i de nye,blir uansett et cleant look for det synes jeg.

men ja, uten skilt er pent men vi bor tross alt i norge..

 

Billi: hei hei. jaså, følger du med på "gamle" bilen din, den har forandret seg litt men ikke så mye, men er ikke helt ferdig.

Rakk ikke ringe deg i dag fordi jeg var ikke på nett før i kveld. men jeg ringer deg i morra jeg, girkule av en kul sort vil jeg ha :happyhappy:

har sett meg ut en men har ikke turt å spørre hva det vil koste.

ringes i morra Fredrik

 

Mattiasen: har bare kappet av de 2 røra nesten helt inners også har jeg satt på slik Y ledd som går sammen til en også satt på en tut utpå der igjen. er ikke "strøkent" under men det er uansett bare utblåset der så er ikke så nøye om det ikke er helt tett der. kosta meg ca 5-600kr tror jeg.

 

Marvil: Alt er til salgs for penger .. hehehe

 

Singh_Supreme: det er nesten litt flaut å si det men jeg jobber på Bilia og vi har volvo,renault og landrover. og jeg har kommet over noen defekte spredere fra laguna som jeg har tilpasset og justert så de passer likt med fangeren. bare slipp fantasien løs mener jeg,så lenge det blir pent :D

 

zzyber: det er som sagt tidligere i tråden her at det er DDX7029,foreløpig uten navi men bare kjøpe på en boks har jeg det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

remster: det er sant men uansett måtte jeg ha på noen skiltplater siden jeg ikke vil borre hull i de nye,blir uansett et cleant look for det synes jeg.

men ja, uten skilt er pent men vi bor tross alt i norge..

 

Borrelås gutten min ;) trenger ikke lage hull i skiltet da :p skal slutte å kverulere jeg. hehe.

 

keep up the good work. :yodude:

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår