Bjune Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 tror bilen min er rammeskjeiv. er litt forskjellige glipper i ender og bakkant av panser osv. hva vil skje med bilen dersom dette er tilfelle? sliter den for/bakstilling , dekk eller hva foregår egentlig. aldri fått med meg dette helt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 den blir nok kondemnert tror jeg :): hvis du beholder den må du ut med møje penger; jigging er ikke en billig affære Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 dører, panser ogsånt kan jo reguleres da.. trenger ikke være noe galt uten om slitte hengsler f.eks :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 skal mye til for at den har blitt så rammeskeiv at den sliter dekk og har skjev for/bakstiling. Ta opp panseret og sjekk om du ser skjøter eller tegn på reparasjon på innerskjerm og vangen. Har den hatt så stor skade og rettet opp er nokk 4 hjulskontroll tatt og juster, men du kan s\få sjekket historikken hos forhandleren din. Men er ganske sikker på at det bare er panseret ditt som er litt skjevt monter, det kan du enkelt justere ved å løsne på skruene på panseret, sikkert 2 på hver side :) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjune Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 ok. takk for svar. har vært kolidert før for lenge sia, når far hadde den. husker ikke om det skjevheten har vært der før eller om det har kommet litt etter litt de siste åra. men går det i værste fall ann å rette opp dette hvis det skulle være rammeskjev. veldig dyrt i så fall? gjerne ca pris hvis dere vet noe.. er en fin bil så vil jo ikke akkurat kondomnere.. (hvis det ikke er bare noen skruer da) mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beerman Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 detta høres ut som rein skruing :-) Siter http://www.tristania.com har du diesel bil? sjekk ut: http://www.chiptuning.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Det som også kan være med biler som får mer og mer glipper mellom eks skjerm og panser, er at de har rustene dempertårn som siger og lager etterhvert glipper. Har sett dette på noen gammle biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 det var veldig typisk at gamle amerikanere kom ut fra fabrikken med skevt panser, dører etc. vet nå ikke åssen bil du har men :) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lionstar Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Det er noe som ikke stemmer om bilen er rammeskjeiv. Du kjenner at den ikke føles "riktig" på veien. Det er vanlig at biler aldri blir som før, etter at de har vært rettet i jigg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elnes Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 10000 + tenker jeg.. får håpe for din skyld at det er panseret som er montert skeivt.... :): Siter 83`porsche 924 (solgt) 83`porsche 944 (delebil) 84`porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg