Gå til innhold

VR6 som stopper når den blir varm??

Ranger emnet

VR6Bullterrier

Anbefalte innlegg

Har en passat gt vr6 92 mod, men har et problem, den stopper når den blir varm og så må jeg vente 5-10min så starter den igjen! så kan jeg kjøre igjen før den stopper igjen, det varierer hvor lenge jeg kan kjøre hele tiden......

Noen som har vært borti lignende????? Har byttet coil, men kontroll enheten følgte ikke med så jeg måtte ta den ifra den gamle coilen??!!! HJELP:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei den stopper før den blir skikkelig varm, har hatt diagnose på den på møller de fant ingen feil, fikk de til å gå igjennom hele diagnose programmet på hele bilen....Bilen går som en klokke hele tiden den, helt til den plutselig bare stopper helt uten videre, det er helt merkelig.... Bensinpumpa sviver og går den så jeg tviler på at det kan være den. MEN det jeg lurer på er kan det være kontroll enheten i coilen eller kan ikke bilen stoppe av den grunn??? Kjøpte ny coil til 2000 spenn for de jeg snakket med mente det 99% sikkert var coilen men det var seff ikke det hmmm jæ..... dritt greier rett før jeg kjører denrett på sjøen hehe :) Å mesteparten av de jeg har snakket med kjenner lite til vr6 ere, så lite hjelp å hente der.......ps den fusker liksom ikke den bare kutter ganske kontant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Har en rekkefirer som stoppet plutselig når bilen var kommet i driftstemp. Da kunne bilen bare plutselig kutte, null respons på gasspedalen.

Tror det var kondens i tanken, for etter et par tank'inger med kondensfjerner gikk problemet gradvis vekk.

Har du kjørt lenge med lite bensin på tanken kan dette kanskje gjelde din bil også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider