Gå til innhold

VR6 som stopper når den blir varm??

Ranger emnet

VR6Bullterrier

Anbefalte innlegg

Har en passat gt vr6 92 mod, men har et problem, den stopper når den blir varm og så må jeg vente 5-10min så starter den igjen! så kan jeg kjøre igjen før den stopper igjen, det varierer hvor lenge jeg kan kjøre hele tiden......

Noen som har vært borti lignende????? Har byttet coil, men kontroll enheten følgte ikke med så jeg måtte ta den ifra den gamle coilen??!!! HJELP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den har kjølevann, å motoren blir ikke overopphetet.... det er snakk om at den kutter ifra alt mellom 70 og 90 grader for den saks skyld, så det er ikke noe med at motoren blir for varm, starter jeg bilen på tomgang kan det være at det bare går noen minutter og motoren er langt ifra blitt SKIKKELIG varm og så bare kutter den rett ut...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...
Har en passat gt vr6 92 mod, men har et problem, den stopper når den blir varm og så må jeg vente 5-10min så starter den igjen! så kan jeg kjøre igjen før den stopper igjen, det varierer hvor lenge jeg kan kjøre hele tiden......

Noen som har vært borti lignende????? Har byttet coil, men kontroll enheten følgte ikke med så jeg måtte ta den ifra den gamle coilen??!!! HJELP

Eg har akkurat samme problem på min vr6.fekk lånt meg ein coil og då gikk den skikkeli.bestillte meg ny og der var ikkje spenningsforsterkerdelen(kontrollenheten) med.så eg sette min gamle kontrollenhet på og null liv.tok så og sette over kontrollenheten fra den lånte coil og den gikk heilt fint.er kontrollenheten som er gåen hos meg hvertfall.koster 1800kr ny.Sette på ny igår som eg bestillte brukt ifra opphogging.Startet fint,gikk en stund så stopp.null gnist.Ventet en stund så gikk den igjen.Forbanna drit altså.Akkurat samme problem m den som eg fekk.Er vel stor sannsynlighet for at du har det samme problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...