Bead-lock Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Ottesen! Prøvd å kjøre 150 mil med bil på en helg som har 730 BB hk og bruker ikke en dråpe under 3 liter mila???? Koster penger ikke sant?? Kjørt 80.000 siden okt. 92 og da nytter det ikke å være tøff i tryne å si en bare skal kjøre amcars hele året.... gullgruva mi har ikke slike resusjer i allefall! For når en reiser Stockholm,sørnorge altfor ofte for å få duppa snurrebassen, så blir det dyre dupp til slutt....:D Dyre meter for å si det sånn :D å de siste månedene har d jo blitt Drammen så det blir noen kr i bensin.....som kunne vært brukt på mere fornuftige ting, enn å gi de som avgiftskroner til staten!:mad: Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by Bead-lock Ottesen! Prøvd å kjøre 150 mil med bil på en helg som har 730 BB hk og bruker ikke en dråpe under 3 liter mila???? Koster penger ikke sant?? Kjørt 80.000 siden okt. 92 og da nytter det ikke å være tøff i tryne å si en bare skal kjøre amcars hele året.... gullgruva mi har ikke slike resusjer i allefall! For når en reiser Stockholm,sørnorge altfor ofte for å få duppa snurrebassen, så blir det dyre dupp til slutt....:D Dyre meter for å si det sånn :D å de siste månedene har d jo blitt Drammen så det blir noen kr i bensin.....som kunne vært brukt på mere fornuftige ting, enn å gi de som avgiftskroner til staten!:mad: hehe....så sant så sant....MEN det er verdt det ikke sant ;) Det syntes iallefall jeg.... 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Er kanskje en viss forskjell på å kjøre sb og bb da. Kan jo altis kjøre amcar med sb hele året. Jeg bruker foresten ikke mer enn 1,5 liter på mila med Trans amen med snill kjøring. Har ikke så mye andre valg enn å kjøre den da, ettersom det er eneste bilen jeg har. 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Øyvind Ryeng!!!!jeg har hatt honda vtec osv..hatt 16 mk1golfer osv..eneste jeg kan si er jo at japse biler består av 90%PLASTIK!!!kjæsjer man med en honda supra eller noe lignende så "sitter man faen ikke igjen i TRUSA en gang" da snakker vi ketsjup..:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Var det det beste du klarte å komme med i en tråd hvor vi voksne gutter diskuterer motorer? Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 jepp:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 hist: Neiii, ikke bump opp tråden! Jeg får hjerteflimmer og høyt blodtrykk av denne tråden; mest intense og langvarige "diskusjonen" jeg noen gang har hatt på Bilforumet! Var det det beste du klarte å komme med i en tråd hvor vi voksne gutter diskuterer motorer? :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg har sagt mitt i denne diskusjonen, så nå avmelder jeg likegodt abbonementet. Begge sider har hatt sin sjanse til å legge frem sine véloverveide argumenter slik at en eventuell tredje person som leser kan trekke sin egen konklusjon. Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 har skummlest denne tråden nå og har en del kommentarer... 1: Ja japanerene lagde motorer i 1955 .. Daihatsu (som er japans eldste bil produsent) startet i 1905.. 2: Henry ford oppfant IKKE samlebåndet.. han brukte bare noe sykkel produsenter har brukt i mange år på å lage bil.. 3: Toyotas 4liter V8 ble iløpet av hele 90-tallet hyllet som beste V8 av verdens pressen.. bare så det er sagt :P er det i det heletatt noen amerikanere som produserer V12? helt seriøst.. V8 ja .. V10 ja .. v12.. kan ikke husker jeg har hørt det.. men japanere da? joda.. der finner man V12 og sist men definitivt ikke minst.. dere sier heletiden at kan ikke sammenlignes fordi det er 2 forskjellige type biler produsert i 2 forskjellige kulturer.. vel .. GM selger ikke personbiler lengre i USA pga alle amerikanere som vil ha fornuftige biler velger japansk.. og GM har ENDA ikke fått øynene opp for at de trenger å gjøre noe.. Toyota har no også offisielt gått forbi Ford som verdens nest største bilprodusent.. og da er 90% av all salget under ET merke .. mens for ford er det delt ut over 6-7? merker.. PS: husker ikke når første japanske V8 kom på markedet med vet Toyota lagde V8 på 60-tallet... [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 har skummlest denne tråden nå og har en del kommentarer... 1: Ja japanerene lagde motorer i 1955 .. Daihatsu (som er japans eldste bil produsent) startet i 1905.. 2: Henry ford oppfant IKKE samlebåndet.. han brukte bare noe sykkel produsenter har brukt i mange år på å lage bil.. 3: Toyotas 4liter V8 ble iløpet av hele 90-tallet hyllet som beste V8 av verdens pressen.. bare så det er sagt :P er det i det heletatt noen amerikanere som produserer V12? helt seriøst.. V8 ja .. V10 ja .. v12.. kan ikke husker jeg har hørt det.. men japanere da? joda.. der finner man V12 og sist men definitivt ikke minst.. dere sier heletiden at kan ikke sammenlignes fordi det er 2 forskjellige type biler produsert i 2 forskjellige kulturer.. vel .. GM selger ikke personbiler lengre i USA pga alle amerikanere som vil ha fornuftige biler velger japansk.. og GM har ENDA ikke fått øynene opp for at de trenger å gjøre noe.. Toyota har no også offisielt gått forbi Ford som verdens nest største bilprodusent.. og da er 90% av all salget under ET merke .. mens for ford er det delt ut over 6-7? merker.. PS: husker ikke når første japanske V8 kom på markedet med vet Toyota lagde V8 på 60-tallet... Jammen det er da helt greit det. Men hva er poenget? At du gleder deg til alle biler heter Toyota? Eller at du gleder deg over alt som mislykkes for amerikanerne? Jeg synes ærlig talt du skal være stolt over din 1955 modell Daihatsu, jeg. Ikke bry deg om gutta med 1955 Chevolet. DE har jo ikke hatt gleden av å kjenne det voldsomme draget i Daihatsuen din, vet du. :popcorn Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 har jeg daihatsu? kult [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Min pappa er sterkest:D - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Regner med at det ikke kommer noe ut av denne tråden lenger. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg