grubbel Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 jeg legger vel fort på 30.000 på bruksbil og 5000 på lekebil i året. og japsen bruker litt mindre bensin :o fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Så lenge man er fornøyd med den bilen man kjører så er det greit. Jeg legger meg ikke opp i hva andre kjører, er greit med litt småtulling med folk om bilene, men det er få ting man bør respekterer mer enn bilene til folk :) Mvh Nomix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 hist: Neiii, ikke bump opp tråden! Jeg får hjerteflimmer og høyt blodtrykk av denne tråden; mest intense og langvarige "diskusjonen" jeg noen gang har hatt på Bilforumet! Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mach1 Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng hist: Neiii, ikke bump opp tråden! Jeg får hjerteflimmer og høyt blodtrykk av denne tråden; mest intense og langvarige "diskusjonen" jeg noen gang har hatt på Bilforumet! V8-POWAH pwnz Honda B16! mWuahahHa!!!!!Devil onfiredevi Ring Doctor Doogie! - 1969 Ford Mustang Fastback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng hist: Neiii, ikke bump opp tråden! Jeg får hjerteflimmer og høyt blodtrykk av denne tråden; mest intense og langvarige "diskusjonen" jeg noen gang har hatt på Bilforumet! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Kult å kjøre godbilen til supern for å handle mat, men når amcaren bruker noen liter på mila så er det jo beder å spare nen kroner på å frakte kroppen rundt i en mikrobil som ikke bruker noe serlig med fuel....:D Funderer selv på en sølvfarget Smart, er litt kul og produserer jo bensin i tanken :D Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 SMART!!!!????Muhaha! Trodde du var råbarka street-racer jeg...:D Trodde ikke sånne som deg engang ville bli sett dau i noe sånt. "host...startmotor...hark!" Hehehe! klarte ikke å dy meg:) Men seriøst, Smart er ikke så dumt som man skulle tro.(80hk chip er visst nesten gøy) Synd de kommer i så si bare femi farger.... ett strøk svart matt og polerte alufelger hadde rettet opp mye trur jeg. 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Bead-lock Kult å kjøre godbilen til supern for å handle mat, men når amcaren bruker noen liter på mila så er det jo beder å spare nen kroner på å frakte kroppen rundt i en mikrobil som ikke bruker noe serlig med fuel....:D Funderer selv på en sølvfarget Smart, er litt kul og produserer jo bensin i tanken :D Du kødder nå heller....? Bruker bilen selvom jeg skal 500 meter bort i gata jeg....:rolleyes: 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Ottesen Du kødder nå heller....? Bruker bilen selvom jeg skal 50 meter bort i gata jeg....:rolleyes: Du får slite med helsa :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by fcuk Du får slite med helsa :D Det står 50 meter i siteringa di, meden han egentlig skrev 500 meter;) 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by ElCamino Det står 50 meter i siteringa di, meden han egentlig skrev 500 meter;) Da har han retta/angra på det etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Ang V8 - så en av norges feteste V8 motorer på gardermoen i dag. 6500HK :) Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by fcuk Da har han retta/angra på det etterpå. Står ikke at han har endra innlegget sitt da? aner jeg at noen las feilviolin 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by VEPSEN SMART!!!!????Muhaha! Trodde du var råbarka street-racer jeg...:D Trodde ikke sånne som deg engang ville bli sett dau i noe sånt. "host...startmotor...hark!" Hehehe! klarte ikke å dy meg:) LOOOOL!! :D :D Bead-lock har med d å overraske litt. (som dengang med gammal Gorilla) ;) ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by lars_b Ang V8 - så en av norges feteste V8 motorer på gardermoen i dag. 6500HK :) Hvorfor bruker de ikke 4 sylindrede motorer? Eller 12 for å si det sånn? :o Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg