P.S.P Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hvilken lakk skal jeg kjøpe ? Blandeforhold ? Bruksområdene til lakken som selges på airbrush.no ? Takker for alle svar.. Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Jeg bruker vanligvis billakk til airbrushen.. Har ikke noe eksakt blandingsforhold, men slenger bare i tynner sånn at den er nokså tynnflytende.. Så lenge du ikke har på full åpning på sprøyten din, og ikke holder brush'en helt inntil metallet/lerretet osv, så går det bra.. (Med tanke på at det kan renne altså) Test før du begynner å sprøyte, så lærer du deg hvor nært du kan være osv.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Aibrush.no lakk Er bruksområdet læret og slike ting. Ikke "automotive" Blandingsforhold er faktisk en smak sak. Jeg blander forskjellig alt etter hva jeg ønsker å gjøre. Jeg vil anbefale at du bruker en vannbåren lakk. Til å starte med. Jeg bruker PPG enviro. Auto Air har også vannbåren billakk. Hva du kan bruke er avhenging av hvilken airbrush du har. Noen airbrusher kan ikke sprøyte metallic og slike ting. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg