hfracing Skrevet Juni 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2002 eldre cobra bøttesete selges billig.. type smalt, svart, helt i stoff osv, bunnmontering med skruer.. hull for 4punkts belter.. pris over 300kr? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juni 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2002 Har du noen bilder av stolen ? er intressert... Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 skal prøve og få fiksa no bilder.. skal selges billig ihvertfalll ikke brukbar hvis du er , hva skal jeg si, litt småfeit... da blir det trangt... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Mulig å komme å se på dem? Send me en pm? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Da jeg er slank som en blyant burde setet funke flott...Ønsker bilder..ser de ok ut så kjøper jeg dem. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 det er desverre bare ett, så flere hadde skrevet "dem" flertall.. ja setet er sikkert mulig og komme og se på en dag, holder til like ved lillestrøm.. er helt og fint i stoffet osv.. har desverre ikke dig kamera, men skal prøve og få lånt et... pga examener osv kan det uansett ikke skje no salg før til uka.. 300 er satt som pris fordi det må unna, ikke fordi det er herp eller no sånt.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Heisann!! har du setet ennå?? kjøper hvis du har det fortsatt!! Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 jada vepsen(*redigert for og beskytte de uskyldige*)jeg har setet enda... hmm et forslag.. kan du sveise? hvis du hadde giddi og sveisa et par tre rørbiter oppå et gammelt golf 2 sete understell, så kan du FÅ setet.. jeg må ha et understell på det andre setet mitt. hvis ikke så kan du sikkert kjøpe det.. er mest intressert i og få understell på det andre setet da :) hehe Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 HEY, ikke avslør hvem jeg er nå.. Hehehehe! Hvor mye koster ett understell da? Ellers er jeg god på å sveise! har ferie nå, men skal en tur på jobben mandag og da kan jeg sveise så jeg blir brun o fin for deg jeg :D ! Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 hmm... setet er nå bortlovet mot sveisejobb allerede det, desverre, fikk vite det for seint vepsen :( Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 ok Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2002 det ble liksom aldri no av det der nei.. hmm setet er fortsatt her for de som har lyst på et bøttesete mot litt en lett modding av understell(for og få rallystol inn i golfen min) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juli 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 Tja, har ferie så jeg kan sveise jeg. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 bare si fra du.... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Kjøper det for 350,- !!! (Hvis du ennå har det da). Ser det bra ut, eller er det slitt hull å sånn??? Bilde?? Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg