Aikio Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hei. Søstra mi tenker på å kjøpe en Subaru Impreza 2.0 GL og jeg lurte på om noen her viste om noen evt. negative og positive ting om denne bilen. Mvh Morten Siter - 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter - 1974 Mazda 818 DeLuxe x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :( x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Søk litt om Impreza generellt på dette forumet, så finner du nok mye av det du lurer på! :thumb http://www.imprezadriver.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 jeg ble ganske overasket over deleprisene vertfall når jeg måtte ha deler til min. Har ikke impreza,men til min får jeg tak i lite uorginalt også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg