Anders Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Det hadde vi aldri gjetta ;) Fin vogn, grattis! Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutcaze Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Det hadde vi aldri gjetta ;) Fin vogn, grattis! Nei, det skjønner jeg jo! Ikke alle kan være så glupe som meg:D Siter Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell Keep It Tidy! Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutcaze Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Lenge sia det har skjedd no på posten min, og med bilen har det ikke skjedd no særlig siden sist heller! Blir nok ikke mer før til sommer'n, da blir det styling kit! Men nå lurer jeg på om det skal bygges i bagasjen, bygge inn anlegget orntlig, og det har jeg aldri gjort før! Noen som har forslag til hva som er enklest, men samtidig pent og se på? Hvordan matriale som burde brukes osv? Tenkte og bygge inn forsterker'n i plexiglass et sted, med no LED vifter. Også felle inn basser'n så det ser ut som en del av bagasjen, i stedet for og ha den kassa som står midt i. Takk på forhånd:D! En ting til, skal ha i kondensator. Ikke no store greier, holder med 1 Farhad. Hvordan innvirkning har denne på dynamo'n? Sliter jeg børstene fortere eller har det ingenting og s på nyere biler? For på gamle bilen (scorpio 85modell) røyk børstene. Veit ikke grunnen! Men nå satt det ganske mye anlegg i den så lurer på om det var defor. Siter Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell Keep It Tidy! Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Følg med på denne tråden om anlegg i s40! Tror du vil få en del tips her ja: :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136540 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutcaze Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jaja, har ikke fått rota meg til å poste her i helga. Men på fredag skjedde dette: Kom ned mot bragernestunnelen i drammen ca kl 08.15, og hadde morgensolen midt i ansiktet, derfor så ikke no et par sekunder. Og på den tiden hadde bilen forran bråbremset pga solen. Når jeg så igjen var bilen maks 2meter unna og jeg hopper på bremsen, men det var ikke nok. Det endte med at jeg traff bilen i kanskje 30km/t(kanskje?) Men dette skjedde: Sprekk i frontfanger (bitteliten), fått dytta inn venstre lyktehus og panseret er en smule skjevt:(. I morgen er det da en tur ned på bilia får å få takst på skadene. I og med at det er min skyld blir det ganske heftig bonus tap på forsikringa:( Bilen jeg traff (Honda Civic Sedan) fikk en pen bulk i bagasjelokket og bakfanger løsnet. Siter Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell Keep It Tidy! Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Så utrolig kjedelig da :( Ja, du får vel 30 % bonus tap. Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutcaze Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Ja, og det er myeee penger! Uff, sånn kan det gå. Men men, shit happens! Siter Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell Keep It Tidy! Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicken Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Kondolerer :\ Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 du må få inn noen bilder av anlegg osv da! :) men hva er det egentlig din sport har som ikke de andre har? er det noe forskjell i det hele tatt? Foresten bra at du velger å ikke drukne hele bilen i styling, syntes det ødelegger hele det flotte utseendet til s40'ene!! noen digge felger, senkesett, og litt lakkering lister osv så blir de utrolig flott! ekslusivt!! :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutcaze Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 du må få inn noen bilder av anlegg osv da! :)men hva er det egentlig din sport har som ikke de andre har? er det noe forskjell i det hele tatt? Foresten bra at du velger å ikke drukne hele bilen i styling, syntes det ødelegger hele det flotte utseendet til s40'ene!! noen digge felger, senkesett, og litt lakkering lister osv så blir de utrolig flott! ekslusivt!! :) Ligger bilde av anlegg på siden 2 i denne posten;) Har sport eksteriør, dvs en ekstra del under på frontfanger, søte spoiler'n bak, et litt annet enderør på eksos en orginalt, stivere understell, sportseter fra Volvo og noe effeker av børsta stål på interiøret. Husker ikke om det var no mer, er hvertfall en sånn "sportspakke" fra volvo Siter Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell Keep It Tidy! Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutcaze Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Nå har planene klare for anlegget baki, har sitti og tegna, bestillt deler osv, begynner til fredag og regner med og være ferdig på søndagen hvis det går uten store komplikasjoner. Kan røpe såpass: Det blir svarte og røde detaljer, blå stjernehimmel med en go del fler dioder en jeg har nå. Bygge inn forsterker med plexiglass og montere pc vifter med LED lys+++. Det skal gjøres orntlig og med stil, skal ikke ha "harry" faktor baki der, men stilfullt!;) Og litt mer, men vent til helga igjen så kommer det bilder og oppdatering av post etterhvert som arbeidet går fremover! Siter Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell Keep It Tidy! Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hvordan går det med prosjektet? :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutcaze Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 hvordan går det med prosjektet? :) Stemmer, har glemt og slenge ut bilder, men er blitt meget bra hittli. Er ikke heeelt ferdig, kom plutselig på mange nye ideer osv!:P. Men bilder kommer Siter Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell Keep It Tidy! Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Blir spennende å se hvordan du har gjordt dette ja, så gleder meg til å se bilder :) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg