Gå til innhold

styling hjelp

Ranger emnet

Are88

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg lurte litt på hvor jeg kan kjøpe fete baklykter, tåkelys (som passer, ikke jalla), og muligens frontlykter. Har prøvd å søke å lete men har ikke funnet noe.

Noen som har prøvd justerbart senkesett fra www.eyecandyracing.no,? Er vel egentlig til jetta 1. men er vel ike noe forskjell fra jetta2?:P

- VW Corrado

X VW Jetta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay er visst en fin plass å lete har jeg hørt:): Ellers så har jo Autospar lykter til Jetta, men dette er av merket JOM, noe du burde holde deg unna. Eller så kan du jo høre med NBS om de får skaffet lykter.

Får du ikke skaffet noe du liker av frontlykter så er jo alternativet Golf-lykter. Det kan se veldig bra ut på Jetta om du har det rette på plass ellers. Finnes jo også Rallye-front, denne er dog litt dyr for mange. Westmoreland-front kan du prøve å skaffe deg hvis du vil skille deg ut ordentlig. Tviler sterkt på at det er flere enn maks 2-3 i Norge som har dette (jeg har ikke sett noen ihvertfall). Men dette er vel også noe som er dyrt og veldig vanskelig å skaffe.

Angående senkesettet så er det ikke likt på Jetta mk1 og Jetta mk2. Men Eycandyracing selger derimot til mk2 Golf/Jetta. Du må sende mail for å kontakte de, så får du bestilt på den måten da webshopen ikke helt er oppe og går etter noen oppdateringer visstnok. Og etter hva jeg har hørt, om man tar prisen i bettraktning så er det slettes ikke ille å kjøre med. Og muligheten til å justere er en stooor fordel. Nesten spesielt på Jetta, da denne har noen ekstra kilo på "rumpa" men samme dempere som Golf 2, no som forårsaker at bilen blir "sigen i rumpa" etter ei stund om du har original dempere og fjører, 60/60mm sett eller 60/40mm sett f.eks. Ser ikke pent ut med en Jetta som kjører i konstant oppoverbakke:op:

Blir den "sigen i rumpa" etter en stund så kan du bare justere den opp igjen så den blir lik foran som bak. Samt at du kan få bilen så lav som du vil ha den:thumb

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut. takker for bra respons. Norsk bildelesenter er eneste stedet jeg muligens kan finne noe kvalitets baklykter og tåkelys?

Jettan min er senka nå, men er veldig myk bak og har breie dekk. Må kjøre utrolig forsiktig over fartsdumper og kan ikke ha noen passasjerer i baksete, da subber kantene på dekkene på sidene av hjulbuene. Hadde vel kanskje holdt å sette på nye stivere dempere bak, noen anbefalinger?

ser mange har fjerna den plata pak skiltet er festa på, men latt den øverste lista bli igjen. Tror det bare blir stygt hvis jeg skjærer til, får man kjøpt en sånn list med bagasje åpner eller no lignende? main_130773387141f80eabf009f.jpg

- VW Corrado

X VW Jetta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er den Jetta'n du kjører ja:thumb

Det er vel flere sider som selger lykter også, men merket JOM burde du styre unna. Dugger/sprekker fort lyktene som de har. Kan du tysk så let på Ebay. Der burde du finne mye rart til Jetta/Golf.

Kan også sende mail til Eyecandyracing og forhøre om de har lykter til Jetta. Webshopen er ikke helt oppe og går enda som sagt.

Selv så har jeg H&R justerbart på Golf'en min, så kan absolutt anbefale H&R om du skal ha nye bakdempere. Kanskje ikke det billigste, men betraktelig bedre enn Jamex f.eks og andre "billigmerker". Ellers så har du jo Koni og KW som funker gull også.

Som en midlertidlig løsning kan du kjøpe deg sånne gummiputer som du kan legge imellom fjørene bak. Er du heldig så sitter de der en liten stund i det minste:): Fungerer som en midlertidlig løsning til du får demperne du eventuelt kjøper.

Du har kanskje ikke den mest gunstige størrelsen på felgene heller. 18" blir egentlig 2"er for mye en 2'er.

Kan også skjære ut bak for å unngå subbing hvis dette ikke er gjort.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er ikke min jetta der, men hvis du ser på bagasjelokket så er det fjerna en sånn plastplate bak, som vanligvis er festa på. står bare en list med bagasjeåpner på der nå. Hvor får jeg kjøpt en sånn list? Lurer litt på om bagasje lokket er sånn orginalt på eldre jettaer??

- VW Corrado

X VW Jetta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er ikke min jetta der, men hvis du ser på bagasjelokket så er det fjerna en sånn plastplate bak, som vanligvis er festa på. står bare en list med bagasjeåpner på der nå. Hvor får jeg kjøpt en sånn list? Lurer litt på om bagasje lokket er sånn orginalt på eldre jettaer??

Dette er originalt på eldre jettaer. du finner den lista hos høgger'n.

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider