Gå til innhold

Noen som har peiling på senking?

Ranger emnet

Mehdi

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du sett at det ligger med distanse-hylse sammen med settet ditt, som skal bygge ut det 3cm mellomrommet du snakker om? Den hylsa ligger tredd nedpå støtdemperen...

Monterte mitt Vmaxx sett forrige helg (på min A4), alt av deler fulgte med, var kun vanskelig å få øye på de distanse-hylsene sånn i farten...

nei gud hjelpe..tja.. hvorfor i alle dager ligger de tredd på oppe på demperen.. har du en mailadresse jeg kan sende bilder til så du kan se om det ser likeleis ut. og en annen ting, ser du har lagt den blå skiven over de 2 "mutterne/skivene" med gjenger, var d ikke noe slark i den?

bildene jeg har tatt er tatt med telefon, og veldig små så tror ikke jeg får lagt de ut her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei gud hjelpe..tja.. hvorfor i alle dager ligger de tredd på oppe på demperen.. har du en mailadresse jeg kan sende bilder til så du kan se om det ser likeleis ut. og en annen ting, ser du har lagt den blå skiven over de 2 "mutterne/skivene" med gjenger, var d ikke noe slark i den?

bildene jeg har tatt er tatt med telefon, og veldig små så tror ikke jeg får lagt de ut her..

Ligger vel tredd på der fordi det ikke skal bli borte under frakt osv, hvis det skulle ha seg at det gikk hull på selve innpakningen etc...

Send med gjerne en mail du, så kan j sjekke det...! min mailadresse er mblindstad@hotmail.com

Jo, var litt slark i den, burde helst være det også, slik så at ikke den skiva går å skraper borti gjengene på fjærbeinet når du evt justerer settet opp/ned...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min. Har Weitech Hicon-GT coilover.. Er altfor mykt for å kjøre med bilen så "lav" som jeg gjør! Subber foran, invester 3500,- til å kjøp KW Variant 2.. Bilen min er idag senka et sted mellom 55-60 mm foran og bak. Felger og dekk: 8x19" ET35 225/35-19

skitten.JPG

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DOCH: Vis du mente meg kan jeg skaffe bilder til ikveld!

Medhi: Jeg har justerbart så det aner jeg ingen ting om:P Men de fleste biler med bare fjærer, har en tendens til å synke 1 cm mer i ræva..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider