Mew Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 åja dumme meg, trodde det kanskje var Indre-Mongolia jeg! :hello: Søkt opp nr. ditt, ser det er i Langhus. Er et lite stykke unna desverre. Går ikke å forklare noe sånt over tlf... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 åja dumme meg, trodde det kanskje var Indre-Mongolia jeg! :hello: Haha, sykt fin bil du har forresten. Vil ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Noen som det er mulig å ringe for å få hjelp med å montere på bakdemperne? Problemer med å få på plass bakdemperen på passasjer-siden? Eller har du løst feilen? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 hei, endelig hjemme nå etter MANGE MANGE Timer med problemer.. hater v-maxx!!.. gikk til slutt da.. demperne foran gikk på noen få minutter.. men de bak brukte vi en hel evighet på. på de bak fikk vi ikke satt sammen selve dempern.. tror ikke alt fulgte med.. så vi lagde vår egen løsning på det til slutt.. men nå er den senket veldig, ganske myke dempere syntes jeg =/ tror jeg enten må valse ellernoe =/ (noen som vet om noen som gjør det billig?) og til slutt, er det noen her med v-maxx settet som vil møte meg slik at jeg kan få se hvordan dere har det med bilen? for syntes ikke det var noe særlig, iallefall som det står nå. mulig noe feil =/ og takk for hjelpen igjen gutta! Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 brunerune: takk:) medhi: Koster vanligvis noe rundt 750 kr pr. skjerm.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 brunerune: takk:) medhi: Koster vanligvis noe rundt 750 kr pr. skjerm.. ok takk for info. men hørt noen tar det for 300 kr pr skjerm.. det stemmer ikke asså? uannsett.. hvem gjør dette i nærheten av oslo/ski? tror foresten det ikke gikk så veldig bra med demperne bak. det "klakker" ofte når jeg kjører over hull osv =/ kommer med bilder om 5 min hvis jeg skjønner det:P Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 sånn ser den ut nå:) (syntes det ser bedre ut i real life) Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 veldig fin bil! etter min smak! liker fargen og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 takk takk =D Noen andre som har noen positive/ negative ting å si om bilen? noen tips til hva jeg kan gjøre med bilen utenom å sette på nye fangere skjørt osv.. takker for alle tips og forslag! =) Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Her har du den sia j snakket om før i dag Mehdi, håper denne kan være til noe nytte... http://www.audiworld.com/tech/wheel28.shtml Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 takk takk, tror du den forklaringen også kan brukes til min bil tro? så ut som det var til en litt nyere model av en a4 eller en Quattro Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Var nok en B5 Quattro det gitt.. Kan sterkt anbefale B5 faceliftlyktene til Norskbildelsenter. Gjør mye med utseende! De som du kan se på forrige side på bilen min. Bare at min ER facelift modellen:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 jepp har tenkt meg noen slike:D fine dem:) også lakkere speilhus og dørhåndtak=) Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 lakkere speilhus og dørhandtak skal jeg også, samt lakkere bilen nedentil (plasten) faceliftlyktene til en her på forumet koster 1999,- baklyktene koster 1600. noen grunn til at desse er så rimelige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg