R_Style Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Facelift baklykter, se her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=134941 Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 r_style: du har ikke en annen "monterings-hjelp-greie" som fokuserer litt mer på hvordan man skrur bakdemperne ordentlig sammen? eller kansje du eller andre gidder å tegne /skrive rekkefølgen på hvordan selve bak dempern skal sitte sammen? for det var det mekanikeren min hadde problemer med å forstå (ikke jeg som skrur noen ting, men en mekaniker som ikke har gjort dette før tydligvis) håper på hjelp:) Mehdi.. Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hadde jeg vist hvordan hjulopphenget på bilen din så ut, kunne jeg sikkert ha hjulpet deg, men det aner jeg desverre ikke! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ok, hvordan kan jeg finne det ut for at du kan hjelpe meg ?:D Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 60/40 senking går fint. Ville nok vurdere og bytte dempere samtidig......, det sies at smertegrensen går på ca 5 cm. Har ikke lest hele tråden. Men vil det si at om en ønsker å senke mer enn 50/50 så bør/må man bytte dempere? og hvis man skal senke mindre enn 50/50 så trenger man kun å bytte fjærer? Vet at det kommer ann på bilen osv, men hva er "tommelfingerreglen" ? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Vel, det sies at du egentlig skal bytte dempere etter 40mm da... men går vel fint med 50-60mm forran hvertfall.. uansett ville jeg anbefalt å handla inn fjærbegrensere bak hvertfall.. så du unngår for mye subbing; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 fjærbegrensere. Hmm aldri hørt om det. Er det den sorte "dingsen" som man ser i bildet med bakfjæra? så om jeg skal senke 30/20 eller 40/30 så trenger jeg kun fjærer og evnt fjærbegrensere? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg