Gå til innhold

Stort sierra prosjekt (update)

Ranger emnet

Markro

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal jo ikke det :p.. Skal ikke være 1 del som lager unødvendig lyd.. Har hatt sierra før.. Derfor jeg lurer.. (i min var det lite faktisk, kun hattehylle og nedre del av dashbordet, som ble fjernet :p)

hehe... nei, enig med deg slick men det må dempes grunndig og på riktig måtte!! syns ikke sierra er verre enn mange andre biler når det gjelder demping. :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tilbakemeldinger!! :)

er ikke ferdig å bygge ennå men har vel brukt 3 uker ca. med bygging av kasse og slikt.

er første gangen jeg trekker i skai. hele bagasjerommet er dempet med 8mm asfalt matter. det skrangler ikke noe serlig i bilen. er ferdig med å skjære ut lister nå.. skal lakke listene i mørk kisebær før jeg setter de på. venter også på dvd systemet snart:):)

Vw passelat 1,8 1999 mod

Kenwood, Pioneer, Focal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen fler som har bygd i sierra her eller?? hadde vært artig å sett noen andre bygg også

har ikke sett så mange her i forumet men sett et par litt mer "avanserte" monteringer på CB elektro ifjørd, ellers er jo hugo som hadde en knall blå Sierra med kofferten full av RF men er ikke sikker om han hadde noe dedikert bilstereotråd her nå lenger. Jeg har mase bilder av bygyn av dørene og dempin og diverse men må bare få tid for å legge det i tråden min.

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

er blitt ferdig med stereoen ja. hvertfall i bagasjerommet. her er ett par bilder. ganske mørke vel å merke.

DSC00264.jpg

DSC00266.jpg

kommer til å støpe dørtrekkene forran og bak i glassfiber men det venter jeg til våren med å gjøre. lurer på om jeg skal bytte ut front og baksettet også...

har sett en del på dette settet blant annet: http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=10335&PHPSESSID=ba01d47ea9aed8782723c0f22829b402

Vw passelat 1,8 1999 mod

Kenwood, Pioneer, Focal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...