nissan_kar Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hadde vært utrolig gøy å kommet og se på, siden jeg ikke har noe stereo å skryte av akkurat. Men eg slutter ikke før 1500 på jobb. Det er ingen samling av folk senere på kvelden el no da? seinere på kvelden er det streetmeet på ingjerstrand...:thumb :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Hadde vært utrolig gøy å kommet og se på, siden jeg ikke har noe stereo å skryte av akkurat. Men eg slutter ikke før 1500 på jobb. Det er ingen samling av folk senere på kvelden el no da? Det er ikke over kl 15.00. Regner med at vi avrunder i 6-tia. Så det er bare å komme. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Får se om eg kanskje stikker innom da. Eg slutter på jobb. Og da må eg sykle hjem og ta en dusj, så kan eg kjøre avgårde. Kommer meg nok der tidligst kl1600 se. Så at det var treff på ingjerstrand etterpå, faktisk. Kommer nok der... Folk for ta litt bilder da, så vi kan få se litt vi som ikke rekker det ;) Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Golfen er klargjort til en Oslo tur.Flere som kommer................:hello: Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Skal prøve å ta turen innom jeg også for å se og lytte. Ting er litt hektisk for tiden, men dette her bør jeg vel ikke gå glipp av. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Kommer en tur for å sjekke leget. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Takk for et koselig treff. Morro å endelig møte mange av de man har pratet med her. Ser frem til å se flere av dere igjen på Ingierstrand etterpå :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Jeg får gratulere matador med :win i amatør lyd. Hans første EMMA.Fikk sjøl en skuffende 4 plass.Ellers en artig innføring på hva lyd i bil er.Lærte en hel masse.Fikk faktisk blod på tann,selv om lyden i Golfen er under middels.Nå blir det å jobbe videre for neste år.Vet i utgangspunktet hva som må til for å utbedre Golfen lydmessig........... Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Jeg får gratulere matador med :win i amatør lyd. Hans første EMMA.Fikk sjøl en skuffende 4 plass.Ellers en artig innføring på hva lyd i bil er.Lærte en hel masse.Fikk faktisk blod på tann,selv om lyden i Golfen er under middels.Nå blir det å jobbe videre for neste år.Vet i utgangspunktet hva som må til for å utbedre Golfen lydmessig...........Per.... takk Per. og takker alle andre for en hyggelig treff da alltid moro å treffe likesinede. Ellers etter å være ferdig i Oslo så drå jeg til Sandefjord til DbDrag og der ble det også et første plass med lukket kasse og 139,6dB :m'm: med nøyaktig samme oppset og justering som det ble brukt i Emma :eek: :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 så drå jeg til Sandefjord til DbDrag og der ble det også et første plass med lukket kasse og 139,6dB :m'm: med nøyaktig samme oppset og justering som det ble brukt i Emma :eek: :) haha så moro :D Åssen klasse stilte du i da? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Grattis matador Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 takk Per. og takker alle andre for en hyggelig treff da alltid moro å treffe likesinede. Ellers etter å være ferdig i Oslo så drå jeg til Sandefjord til DbDrag og der ble det også et første plass med lukket kasse og 139,6dB :m'm: med nøyaktig samme oppset og justering som det ble brukt i Emma :eek: :) Grattis. Synd jeg ikke fikk snakket mer med deg i Sandefjord men skulle i bursdag. Bor bare noen meter i fra deg så kan hende vi treffes på "tunet" engang eller kanskje en kaffe kopp innbydelse!? Snx Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 haha så moro :D Åssen klasse stilte du i da? :) subb kassen har noen sideveggene som gikk akkurat over hattehyllens kant da jeg har dempet og lagt absorberings matter under gulvet og i tilleg ampen siter på toppen av kassen og til slutt batteri både foran og bak...så Emil fant ut at det var Super Street 1 :thumb hehe... greie er at subben også matcher frontsettet på dynamikk.... men kassen og elementene skal ut når Elate 10 med tilhørende kasser blir ferdig. :) takk Erik og regn med at jeg ringer deg en dag for litt bilstereo pratt og kanskje Morten Peddersen tar med litt kaffe og... hehe... hadde jo vært moro å treffes en dag Morten. Ellers var jo en kjempe ålreit treff i Oslo hos Kjetil, selv brukte jeg nesten en time på å finne fram pga elendig kart... fikk hils på flere "berømheter" og fikk sett flere av de extreme/"pimp" bilene :titties: virkelig artig og vellyket treff og får vi håpe det ikke blir siste gang vi treffes hos Kjetil...:hello: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Både jeg og Elin savnet deg på treffet på Ingierstrand etterpå James, men det ble kanskje litt langt å dra tilbake? Håper vi får treffes igjen snart, morro å få prata med noen med samme interesse :) Lovte å hilse både deg og Tony så vi prates ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hallå, ble litt ørr i kroppen etter at jeg satt inne i bilen og målte 139,6dB... :tannløs: og det ble litt seint allrede når vi skulle hjem. Men kanskje vi får det til ang det treffet vi snakket om?? hils Elin og vi "prattes" heller på prosjektet mitt... ;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg