Erik Andre Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 jeg kjørte rett på jeg, men jeg har jo min egen GPS i å ringe min bror når det gjelder Oslo :) jeg så på kartet og viste hvor det lå sånn ca, men den avkjøringa fra ringveien kan være noe frustrerende når du kommer utenbys fra, så jeg ringte GPS (les brutter) og han guida meg helt til jeg så plakaten "bilstereo show" oppi lyskrysset :) Venter på tlf fra deg matador, men ikke ring på tirsdag, skal på Radium hospitalet :( (gruer meg) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Noen som har bilder av den sorte 3'er golfen som var der? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Ja, jeg så at det var fler som tok bilder der så ikke prøv snike dere unna. sleng opp ;) glemte selv kameraet så fikk ikke tatt noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Her er noen bilder. Første bilde er Golfen. http://s5.photobucket.com/albums/y166/GalantV6/Forskjellige%20biler/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 JA! den golfen vil jeg høre meninga om, spessielt Bass delen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 på http://www.lydfabrikken.no under galleri ligger det ca 30 bilder fra treffet Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Bumper denne litt... Var det noe negativt med bassdelen? En 12" Polk SR i lukket kasse må da vel egne seg godt til multimedia-lyd, eller..? Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 du som eier golfen eller Oddbjørn? :) fet tralle det!! Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 du som eier golfen eller Oddbjørn? :) fet tralle det!! Er nok ikke jeg som eier den, men jeg har vel hørt en del timer i den:) Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Fra min side var det ike ment negativt nei.. Har polk Sr front settet og har vurdert 2 stk Sr 10.. Og er derfor interisert i og høre meninga til folk. Tror jeg ville blitt fornøyd. Men vekta på de gnager litt... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Meget pen og balansert lyd fra 12" SR i hvertfall. Har nok mye mye mere å gå på enn slik det er justert til i denne klassen. Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg