asona_er_best Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 morn!....syns jeg har hørt fra mange og lest på nettet mange ganger at ingen så crashen og inen filmet den..men hva er dette daa? http://www.youtube.com/watch?v=MIxX7_kYg9U&mode=related&search= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 vel ingen som så selve ulykken .. det der ser man jo bare etter at han kjørte ut og når det "sprenger".. er ikke helt sikkert det er de engang.. Dette er og forblir det siste bildet tatt av de før de kjørte ut (svingen før/ tidligere i svingen) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hva sak er dette, om jeg tør spør? :): Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hva sak er dette, om jeg tør spør? :): Da Henri Toivonen og hans kartleser omkom i 1986, Rally Corsica. Bilen krasjet ned i en ravine og eksploderte, begge ble brent levende momentant. En av hovedgrunnene til krasjen kan ha vært at Toivonen ikke var helt frisk under rallyet, men fortsatt ville gå frem. Dette er en av de mest spektakulære og omdiskuterte tragediene i rally VM, av en grunn. Vi må også legge til at dette hadde en stor del av at Gruppe B ble oppløst og Gruppe S ble avlyst. Eirik. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 ble litt skeptisk på om det faktisk er toivonen jeg... kan hende det ikke er toivonen crashen på den filmen å..mange som legger ut b.s på nett... godt forklart erik;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 ble litt skeptisk på om det faktisk er toivonen jeg... kan hende det ikke er toivonen crashen på den filmen å..mange som legger ut b.s på nett... godt forklart erik;) For å si det slik, det er rart om det kommer frem en video plutselig på Internett nå, etter 20 år.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 og hvis det er ekte .. hvem er den personen som går der? i racing klær..... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 hey.. blendet av sola jo.. da hopper vi til neste ås kam og filmer der istdet.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 For å si det slik, det er rart om det kommer frem en video plutselig på Internett nå, etter 20 år.. jaa, det tenkte jeg å...litt rart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 og hvis det er ekte .. hvem er den personen som går der?i racing klær..... Ser ut som det er en som går fra en annen bil og mot ulykkes stedet. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 http://videos.streetfire.net/video/186F29FF-AED8-4704-8AC5-40E3F8FAA1B4.htm han satset når han kjørte ihvertfall, og når en satser sterkt men ikke har marginene på sin side går det ofte veldig galt.. . Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 toivonen laddet godt når han kjørte jah..det er det ingen tvil om, største innspirasjons kilde når det gjelder kjøring er å se filmene med han..heelt klart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Den har jo ikke plutselig dukka opp nå da, har jo liggi ut driitlenge... Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg