Mad Silence Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Heisann. Tenkte meg å investere i 2 stk av den nye Stroker 12"(light), men finner ingen steder der annbefalt kassemål ligger:S Regner med det følger med subben, men ville gjort ferdig kassa før de ankom=) Finner bare manualen til Stroker PRO på CV's hjemmeside. Noen som har noen gode kassemål?=) Takker for svar=) Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Kassa mi med 2 stk stroker 124 er på ca 130 med 3 stk 3" porter på 25 cm. Spiller bra det ja :thumb Hva skal du foore dissa subbene med? Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Rått=) hehe Jeg har nå en kasse på 80 liter per stk til hver av dem. ca 160 liter:S kanskje litt stort men:D Ser det en. Hvor lange bør røyra være da`?=) hehe skal ha 2 røyr per kammer;) hehe Forer dem med en Orion 2500D monoblokk:D Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Det tror jeg vil spille bra ja :thumb Ekstra batterier da? Spørs dybden på kassa di, men ca 25 cm Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg