Sæther Racing Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 hehe :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Da kan du ikke engelsk! Siden det er en stund siden noen har påstått det, måtte jeg nesten dobbeltsjekke. I min kjære Haynes kapittel 12.9 står det: 9 Instrument panel - removal and refitting Removal 1) Disconnect the battery[...] 2) Remove the steering wheel as described in chapter 10, then remove the securing screws and detach the upper and lower shroud panels from the steering column. --- Ellers hadde du helt rett, panelet gikk ut etter mye blod og banning og ligger nå strødd utover bilen og huset. Ble litt irritert når jeg så at merkeverkstedet en eller annen gang har gjort en skikkelig jalla-fiks baki der. Nå er det bare å sykle byen rundt for å finne riktig pærer og håpe at det bare er det som er problemet. Bilen gikk forresten gjennom EU-kontroll uten problemer, så nå får den leve i 2 år til. Heretter skal alle mine EU-kontroller tas på NAF. -Magnus- Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg