Darkstar Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 De Skittau folk hadde vel stand på Gatebil i Juli, men hvor seriøst det er vet eg ikke. Så en del biler på Gatebil som kjørte med reklame for de også. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 var masse søte jenter som gikk å svirra rundt på rudskogen å delte ut "flyers" til dette her så det er vel rimelig seriøst.. Jeg må vel få si meg uenig i tolkingen din her. "masse søte jenter (....) delte ut flyers". Tror vi er mange som ikke ser på det som noe "rimelig seriøst".... Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 men de dekker ikke bota hvis du blir anmeldt.. blir du anmeldt ved ei normal bot? eller er det kun hvis du ikke godtar forenklet forelegg og deretter taper saken? Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Botogbedring.no dekker jo fotobokser i tillegg.. billigere er det og.. :): Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Hmm jeg har bøter for 30000 kr jeg, Hmm, fin nåte og betale dem ned på da:D 3 år og dem er ferdig nedbetalt:D hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 må vel være nåken so ha erfaring frå botogbedring??! men de vel garantert at eg ikkje får bøte viss eg registrere meg :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg