Gå til innhold

Vadis Hjelp

Ranger emnet

mazdaturbo

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje en grunn til at ikke alle ser helt vitsen med å spre Vadis til alle?

Klarer man ikke å lese installasjons veiledningen, så klarer man nok ikke å manøvrere igjennom programmet heller.

Les veiledningen og legg inn brukernavn slik det står forklart, så tror jeg nok at dere kommer videre.

Men ler, og FORSTÅ det som står, helst før dere legger inn innlegg med spørsmål rundt installasjon og oppstart.

Hvilken versjon er det som lå i linken forresten?

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant det ut!

hvor fant du det finner ikke en eneste del på f.eks. volvo 244 DL 1981 "søkte oppbilen med Rammenr"

Fant heller ingen ting på broderen sin Volvo 244 GL 1984 modell

er disse volvoen for gamle for dette programmet.

og en annen ting skal det ta bare ca. 20 sekund å innstallere dvd 2 og 3 "får beskjed om updatering er fullført tok nesten 2 timer å innstaller den første DVDen

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer man ikke å lese installasjons veiledningen, så klarer man nok ikke å manøvrere igjennom programmet heller.

Les veiledningen og legg inn brukernavn slik det står forklart, så tror jeg nok at dere kommer videre.

Men ler, og FORSTÅ det som står, helst før dere legger inn innlegg med spørsmål rundt installasjon og oppstart.

Glenn

Jeg gjorde alt riktig, lest og forstått. Dukka aldri opp noe passord/brukernavn greier under installasjon. Når installasjonen er ferdig prøver jeg starte VADIS fra skrivebordet, da får jeg opp en skjerm som er helt grå. Denne står slik i evigheten uten at noe skjer videre. Må lukke det via oppgavenehandlinga. Prøvde re-installere men samme greia da. Får ingen indikasjon på at noe er galt før dette skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn

2004c engelsk

hvor fant du det finner ikke en eneste del på f.eks. volvo 244 DL 1981 "søkte oppbilen med Rammenr"

Fant heller ingen ting på broderen sin Volvo 244 GL 1984 modell

er disse volvoen for gamle for dette programmet.

og en annen ting skal det ta bare ca. 20 sekund å innstallere dvd 2 og 3 "får beskjed om updatering er fullført tok nesten 2 timer å innstaller den første DVDen

Det er da bare EN DVD-plate???

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2004c engelsk

Det er da bare EN DVD-plate???

oki

lasta ned part 1, 2 og 3 jeg da.. og vær av de var på ca 3,4 GB ut pakket, :): da nar jeg brukt opp 2 DVDer for mye.. hehe

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider