Gå til innhold

Rar melding på Mobilsvar..

Ranger emnet

[JR-Performance]

Anbefalte innlegg

Heihei! Har vert utenlands i 2 uker nå, og har ikke hatt mobiltelefonen med meg, den har ligget avslått i norge.

Når jeg slo den på når jeg kom hjem i natt så hadde jeg fått en rar melding på mobilsvaren! Det stod i sms'en at siste beskjed var fra ''ukjent nummer''.

meldingen i mobilsvar lyder sådan:

'' Nja, om du kunne ringe 22 70 50 27. Det er i fra Trafikketterforskning, det gjelder en fotoboks. Som du står som fører av''

Er en sløv gammel dame som snakker.

sa ingenting om reistreringsnummer på bilen, eller hvor det gjaldt eller noe

Jeg tok et søk på det nummeret og fikk da opp 'Oslo Politidistrikt'

Jeg forsøkte to ganger og ringe det nummeret, men kom bare til en telefonsvarer der DEN SAMME sløve dama sier at hun ikke kan hjelpe meg nå, men jeg måtte oppgi hva det gjaldt og navn og nummer.

Da la jeg bare på.

Lurer på om dette er noe seriøse greier eller om det bare er noe bull shitt/svindel eller noe? :hvaskjera

Jeg har vært på østlandet en gang, og det var i fjor sommer, med en bil jeg ikke har lenger.

Her hjemmme på Vestlandet har jeg kjørt forbi en Fotoboks en gang, og den vet jeg om så der kan jeg garantere at jeg hold fartsgrensa. Dette var for ca 3 mnd siden....

Og hvis det hadde gjaldt den fotoboksen så ville det vel stått Bergen Politidistrikt når jeg søkte på nummeret?..

Har ikke fått noen brev eller noe som helst, så syns bare hele greia virker helt teit?!...

Ingen som har noen erfaring med liknende saker, eller telefonsamtaler?:wonder:

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres rart ut, Trafikketterforskning har vel ikke så mye og gjøre med fotbokser. Er vel ATK som tar den biten.

Og vanligvis får du ett fint fint brev ;)

Kanskje noen har tatt livet av en boks? Og du har vert i nærheten :P

Rekner med ATK står for Automatisk Trafikk Kontroll ?

for når jeg ringte de opp igjen, så sa hu dama i telefonsvareren at det var oslo politidistrikt automatisk trafikk kontroll. altså nr 22 70 50 27.

spørsmålet er om jeg skal ta på meg bryet med å sjekke opp i dette, og ringe rundt halve landet. eller bare vente og se hva som skjer videre..

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider