im the bandit Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 nå har jeg søkt og søkt men finner ikke noe veileder på hvordan og sveise bakakslingen!? er det noen som kan hjelpe meg her?! bilder hadde ikke skadet! Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 er ikke det bare å sveise det sammen da ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Sveis solhjulene fast i huset... Vask bort oljen først self.. Og pass på å få ut alle sveiseperler etterpå. men er ikke noe å anbefale spør du meg. Husk at det sliter mye mer på en omega enn feks en rekord pga uavhengig hjuloppheng. Ubrukelig å kjøre med til daglig.. Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hvis du skal sveise en sperre så må du først og fremst vaske døds godt, da sitter det mye bedre...og så vil du se fire små drev som står sammen, dem skal sveises sammen, og får å få det til å holde så sveis hele driiiten, ikke punkt sveis som mange gjør, eller bruke en mutter for å bruke minst mulig sveis, det er bare dumt.... hvis du sender meg en pm med telefon nummeret ditt så har jeg før og etter bildet av min diff, sveiset den i dag..tok et bilde før og ett bilde etter, så med de bildene trur jeg du skal skjønne ossen det skal sveises mvh daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stien Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 nå har jeg søkt og søkt men finner ikke noe veileder på hvordan og sveise bakakslingen!? er det noen som kan hjelpe meg her?! bilder hadde ikke skadet! vask me bremserens, bruk harslags elekrtode! steike go jorebil! vess ikkje kjøp dæ ei diffbrems...........ikkje viskosebrems! fuck no! Siter 10 Mod. Yamaha Nytro turbo -=Leketøy=- 88 Mod. Opel omega 3000 24v -=oppussing=- 87 Mod. Opel omega 2L/3000 24v -=Delebil=- 82 Mod. Blackbird 2L Solar -=Bruksbil=- -- Mod. WV Corrado G60 -=Delesalg=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 ta tak i Gaski, han som har volvoen med V8 og høyball på taket. han har sveiset spærre flere ganger og det har holdt lenge, hvis han ikke er der så spør du BØR om han vet hvor han er. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg