_Kenneth_ Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Les de svarene du allerede har fått.. Du skal sveise sammen de 4 småe tannhjulene.. Sveis de i hverandre, og til "veggen" der inne de sitter.. Er sikkert langt i fra slik det ser ut på Opel Omega'n din. (men en diff er en diff) Men her er et par bilder fra operasjonen på min diff. Skulle bare fikse en liten aksling, men så endte eg opp med og ta den lette veien. SVEISE! :thumb Alle dem små tannhjula som står mot kvarandre skal sveises fast i selve "huset" dem står inni. Ver generøs med sveisen, sveis alle kriker og kroker du kommer til, og sveis også der tannhjulene møter kvarandre i inngrep. Smelt det sammen! Eg demonterte hele huset, tok av kronhjulet, vaskte hele greia med QuickCleen spray og sveiste med tjukkeste pinnen og største strømstyrken eg hadde tilgjengeligt. Sveiste ikkje særligt mye heller, men det holder ennå! :hello: Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg