Gå til innhold

xenon look pærer

Ranger emnet

THovland

Anbefalte innlegg

Se på http://www.qxl.no der er med mange pærer.. så H4 pærer til 25,- stk.. 200 er vanlig å gi for de ca.. kommer ann på kvalitet osv.. rå er de ihvertfall..

Hvor råe de er kan vel, hevet over enhver tvil, diskuteres....

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor råe de er kan vel, hevet over enhver tvil, diskuteres....

Er mye i verden som kan diskuteres du.. jeg synes det ser bra ut.. kjedelig å ha slik som alle andre.. skulle jeg hatt i andre pærer skulle det ha vært gule pærer..

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye i verden som kan diskuteres du.. jeg synes det ser bra ut.. kjedelig å ha slik som alle andre.. skulle jeg hatt i andre pærer skulle det ha vært gule pærer..

Jeg strekker meg så langt som å vedkjenne at det ser annerledes ut enn vanlig. Jeg er fortsatt klar for den "hvor RÅ er disse pærene"-diskusjonen, men det er ingen vits! :) Er det i det hele tatt lovlig med slike pærer? Det ser fett ut med Golf Mk2 med Xenon-wannabe pærer.... *humre*

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jalla pære.. såg nåken ultra plasma xenon pære på mekk, va ei h4 pære me blått glas

Disse xenon look pærene har blått glass.. men disse til 25,- for paret er sikkert ikke av den beste kvaliteten.. men det skal mye til for at de ikke er værdt 25,-

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider